Szlachetna Paczka i Biedronka kolejny raz łączą siły, by wspierać najbardziej potrzebujących. Już od 12 listopada do 24 grudnia do sklepów sieci Biedronka w całej Polsce trafią słodycze ze świątecznej linii Magnetic ze znakiem Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”. Część przychodu ze sprzedaży „podwójnie dobrych prezentów” Biedronka przekaże Szlachetnej Paczce, która każdego roku dociera ze wsparciem do tysięcy najbardziej potrzebujących rodzin z całego kraju.
Biedronka już po raz trzeci została partnerem głównym Szlachetnej Paczki. Dzięki temu każdy klient sieci Biedronka kupując słodycze ze świątecznej linii Magnetic z logo Szlachetnej Paczki, takie jak: praliny, czekoladowe figurki, cukierki, ciastka, pierniki, kalendarze adwentowe, a także nauszniki czy maskotki ze słodkościami w komplecie – wspiera najbardziej potrzebujące rodziny, dzieci, osoby samotne czy poszkodowane przez los. To do nich każdego roku dociera Szlachetna Paczka.
– Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłym roku nasi klienci udowodnili, że chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego w tegorocznym projekcie zwiększyliśmy koszyk produktów biorących udział w akcji. Cieszę się, że działając wspólnie, możemy czynić wiele dobrego w okresie świąt, które dla wszystkich mają szanse być magiczne – mówi Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor Komunikacji i CSR sieci Biedronka.
W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu i hojności klientów sieci Biedronka przekazała 200 tysięcy złotych. W tym roku zwiększa się skala projektu – klienci będą mogli wybrać jeden z aż ponad 25 produktów linii Magnetic.
źródło: informacja prasowa