Dziś, 22 października w miejscowości Dobrzyca niedaleko Kalisza otwarto pierwszą franczyzową placówkę sieci Biedronka.
Nowy sklep Biedronki w Dobrzycy, przy ul. Krotoszyńskiej 41a, powstał w nowoczesnym formacie sieci i spełnia wysokie standardy, które wyróżniają wszystkie nowe i wyremontowane placówki Biedronki. Posiada 46 miejsc parkingowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych), 4 kasy tradycyjne i ladę tradycyjną. Powierzchnia sali sprzedaży wynosi ok. 650 mkw. Jest podzielona na odrębne strefy produktowe, co ma ułatwić szybkie odszukanie tego, czego potrzebują klienci. W jednym stałym miejscu znajdują się wszystkie wymagające przechowywania w niskiej temperaturze „delikatne” warzywa i owoce. Pieczywo, kosmetyki, a także produkty z promocji również mają specjalnie wydzielone miejsce w sklepie.
– Otwarcie sklepu Biedronka w modelu franczyzowym to kolejny ważny element naszej strategii rozwoju sieci. Współpraca na zasadzie franczyzy to ogromne korzyści dla obu stron. Lokalny przedsiębiorca, z którym działamy, dostaje od początku pełne wsparcie. Po pierwsze – merytoryczne, ponieważ wyposażamy go w nasze know-how, organizujemy pakiet szkoleń dla niego i reszty pracowników, a także bierzemy na siebie kwestie marketingowe oraz logistyczno-zaopatrzeniowe. Dajemy też coś, co trudno wycenić, czyli poczucie stabilizacji, a jednocześnie niezależności. Wierzymy, że lokalny mieszkaniec-franczyzobiorca najlepiej rozumie społeczność, w której żyje: wie, czego jej potrzeba, jakie ma oczekiwania. Dzięki niemu jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów – mówi Ewa Micińska, dyrektor rozwoju biznesu w sieci sklepów Biedronka.