Auchan Retail Polska przywiązuje najwyższą wagę do zapewnienia bezpieczeństwa swoim pracownikom oraz klientom. Szczególnie teraz, w okresie epidemii koronawirusa, firma aktywnie działa na rzecz bezpiecznych i szybkich zakupów zarówno offline jak i on-line. Od 20 kwietnia, w ramach nowego rozporządzenia, sklepy Auchan z racji swoich powierzchni, mogą przyjąć więcej klientów jednocześnie gwarantując bezpieczeństwo tak dla pracowników jak i klientów oraz zapewniając płynność sprzedaży. Dodatkowo Auchan wprowadza nowe usługi i partnerstwa oraz rozwija ofertę zakupów przez Internet wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tych klientów, którzy nie chcą lub nie mogą wyjść z domu.
– W okresie pandemii najważniejszym priorytetem dla Auchan jest zapewnienie bezpieczeństwa i zdrowia zarówno dla naszych współpracowników jak i dla naszych klientów. Wszystkie kasy w sklepach Auchan są zabezpieczone specjalnymi płytami z plexi i wszyscy pracownicy otrzymali albo osłony na twarz albo maseczki oraz rękawiczki. Nasze wózki i koszyki są regularnie dezynfekowane, a przy wejściu czekają rękawiczki i płyny do dezynfekcji rąk – mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. Nasze sklepy mają dużą powierzchnię sprzedaży, w związku z tym od 20 kwietnia klienci mogą dokonywać zakupów jeszcze szybciej, płynniej i w bezpiecznych warunkach.
Dla tych klientów, którzy chcą pozostać w domu – Auchan przygotowało również ofertę on-line. Oprócz komunikowanych już wcześniej gotowych zestawów do rezerwacji on-line i odbioru na parkingu, lub w sklepie – Auchan rozwija nowe partnerstwa i usługi z platformami internetowymi Szopi.pl i Allegro.
Partnerstwo z Szopi.pl trwa już od czerwca ubiegłego roku, pierwszym miastem, w którym klienci Auchan mogli dokonać zakupów korzystając z dostawy Szopi.pl był Kraków. Od kwietnia usługa dostępna jest także w Poznaniu i Wrocławiu, w najbliższych dniach także w Łodzi i wkrótce w kolejnych lokalizacjach.
Dzięki współpracy z firmą InPost w ramach programu lodówkomatów, klienci Auchan zyskali nową możliwość odbioru świeżej żywności, z gwarancją zachowania temperatury. Usługa realizowana jest obecnie w trzech pilotażowych lokalizacjach w Piasecznie, Łomiankach i przy ul. Jubilerskiej w Warszawie, gdzie na parkingach znajdują się lodówkomaty z trzema zakresami temperatury – zwykła, lodówka i zamrażarka.