„Poradnik Handlowca”: Wafle Grześki to sztandarowa marka słodyczowa Grupy Colian. Firma postanowiła ostatnio wzmocnić przekaz dotyczący Grześków. Jakie cele dzięki tym działaniom zamierzacie osiągnąć?
Beata Telega: Grześki to jedna z flagowych marek spółki Colian, plasująca się w czołówce marek wafelków impulsowych w Polsce. Marka od lat pozytywnie zaskakuje konsumentów nowościami produktowymi i licznymi działaniami promocyjnymi. W ubiegłym roku Grześki rozpoczęły wdrażanie nowej strategii komunikacji, realizowanej pod hasłem „Dziecku odmówisz?”. Prowadzone aktywności mają na celu umocnienie pozycji marki w segmencie wafli impulsowych, wzrost udziałów rynkowych, pozyskanie nowych odbiorców, zwiększenie częstotliwości spożycia oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki. Wizerunek nowoczesnej, aktywnej marki, łączącej pokolenia i zapewniającej krótkie chwile codziennej przyjemności oraz beztroski jest umacniany w oparciu o założenie, że każdy ma w sobie wewnętrzne dziecko. Wafelki Grześki pozwalają na odkrycie i obudzenie dziecięcego pierwiastka niezależnie od wieku. Marka uzyska silne wsparcie marketingowe również w bieżącym roku – już w marcu wystartuje ogólnopolska loteria konsumencka, której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa.