Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka w reklamie FUZETEA

Kampanie

Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka w reklamie FUZETEA

01 sierpnia 2018

Coca-Cola wystartowała z drugą fazą kampanii reklamowej marki FUZETEA. Jej głównymi bohaterami są Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym video zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko dla siebie.

FUZETEA ponownie zaskakuje Polaków swoją fuzją smaku. Marka wystartowała z drugą fazą komunikacji, w którą powtórnie zaangażowali się topowi influencerzy. Aktorka Basia Kurdej-Szatan, bloger Modny Tata oraz dziennikarka Gabi Drzewiecka, zostali bohaterami video, w którym dzielą się swoimi sposobami na znalezienie chwili tylko dla siebie w trakcie zabieganego dnia.

Na potrzeby kampanii Coca-Cola sprawdziła, czy pomimo natłoku obowiązków Polacy potrafią znaleźć chociaż kilka minut na chwilę relaksu. Jak wynika z badania Czy Polacy potrafią zwolnić? Czyli „me time” w praktyce , 47% z nas znajduje czas na odprężenie się co najmniej raz dziennie. Jakie jest najlepsze miejsce na chwilę tylko dla siebie? 40,1% respondentów wybiera zacisze własnego domu, do tego ciepłe kapcie i wygodne ubranie, bez których nie obejdzie się aż 32,9% badanych.

W ramach kampanii kontynuowany jest także sampling na masową skalę. Jednak to nie jedyne działania, jakie marka prowadzi w przestrzeni miejskiej. Plakaty FUZETEA możemy zobaczyć na dworcach, w pociągach, nadmorskich kurortach oraz sezonowych punktach sprzedaży w aż 40 miastach w Polsce.

Drugiemu etapowi komunikacji towarzyszy także 30 sekundowy spot Twoja chwila pełna smaku dostępny w telewizji, na stronie fuzetea.pl oraz na kanałach social media marki.