Coca-Cola i marka modowa Highsnobiety ogłosiły globalną współpracę

Producenci

Coca-Cola i marka modowa Highsnobiety ogłosiły globalną współpracę

07 września 2023

Coca-Cola Zero Cukru i Highsnobiety wprowadza na rynek nową, limitowaną kolekcję ubrań. Marki wspólnie stworzyły 12 wyjątkowych projektów inspirowanych zespołem operacyjnym Coca-Cola.

Wykorzystując workwear jako dominujący trend ostatniej dekady, w kolekcji znalazły się kurtka robocza, kamizelka, ogrodniczki, sweter typu crewneck, koszulka bez rękawów, czapka beanie, koszulki oraz akcesoria z detalami charakterystycznymi dla obu marek. Wytrzymałe tkaniny i proste kroje tworzą unikalną interpretację klasycznych ubrań roboczych, ozdobionych rozpoznawalnymi symbolami Coca-Cola Zero Cukru. Poprzez wydruk i haft „Est. 2005” na wielu elementach, kolekcja nawiązuje do 2005 roku, upamiętniając tym samym rok powstania zarówno Coca-Cola Zero Cukru, jak i Highsnobiety.

– Od razu spodobał nam się pomysł współpracy z kultową marką Coca-Cola, której celem było stworzenie kolekcji inspirowanej odzieżą roboczą, jako odniesienia do ponadczasowości obu marek. Nowojorski tydzień mody i nasza inicjatywa “Neu York” stanowią idealny moment na prezentację tego projektu – podkreśla David Fischer, założyciel i CEO Highsnobiety.

– Jesteśmy podekscytowani współpracą z Highsnobiety, która wpisuje się w charakter Coca-Cola Zero Cukru poprzez wyjątkowość prezentowanych projektów – mówi Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola. Ta kolekcja jest kolejnym przykładem niesamowitej historii współprac Coca-Cola z wiodącymi markami modowymi i lifestyle’owymi, takimi jak Marc Jacobs, Junya Watanabe Man, KITH i nie tylko.

– Od ponad stu lat Coca-Cola utrzymuje swój kultowy status na całym świecie jako symbol optymizmu i orzeźwienia pełniąc również rolę ambasadora popkultury. Podobnie jak Highsnobiety odpowiadamy na potrzeby, dopasowując naszą ofertę do oczekiwań naszych konsumentów. Konsekwentnie rozwijamy nasz segment produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności, które obecnie stanowią już 37 procent portfolio marki. Na początku tego roku wprowadziliśmy na rynek kolejną nowość, Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, czyli pierwszy bezkofeinowy wariant w naszym portfolio, którego smakiem cieszyć się można o każdej porze dnia i przy każdej okazji – mówi Małgorzata Drąg, Menadżerka Marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

źródło: 24/7Communication
Oprac.: Klaudia Walkowiak