Od początku lipca duża część sklepów na Lotnisku Chopina w Warszawie została zamknięta. Rebranding 14 placówek związany jest z przekazaniem lokali sieci PZH Baltona. Łączna powierzchnia handlowa wszystkich lokali sieci wyniesie 3 tys. mkw.
Pierwsze sklepy zostaną otwarte już tego lata, a całość inwestycji zostanie ukończona na początku przyszłego roku. Sieć zaproponuje pasażerom lotniska Chopina w Warszawie szeroką gamę produktów, począwszy od kosmetyków, poprzez alkohole i słodycze, które znajdą się w asortymencie 4 sklepów Duty Free. Kolejnym formatem będą 3 butiki, jeden z nich w nowo powstałej strefie Non-Schengen, oferujące odzież i akcesoria. W 7 sklepach typu convenience oferowana będzie prasa, książki oraz pamiątki z Polski – informuje na swojej stronie Baltona.
Znacznemu ograniczeniu ulegnie oferta w punktach usytuowanych za kontrolą bezpieczeństwa, na całej długości pirsów, szczególnie w pirsie północnym, w strefie non-Schengen tj. po kontroli bezpieczeństwa, jak również w pirsie południowym.