Sukces Almette w Polsce wspiera kreatywny marketing, a jednym z przykładów szczególnie atrakcyjnego wariantu komunikacji marki od zeszłego roku jest balon Almette.
Balon Almette był już atrakcją w wielu miejscach, między innymi w Kaźmierzu i Węgrowie, gdzie zlokalizowane są zakłady produkcyjne Hochland w Polsce, podczas Święta Chleba i Sera, czy też w Olsztynie podczas Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa. W jeden z sierpniowych weekendów można było podziwiać Tatry z balonu i sprawdzić, jak wygląda dom z widokiem na Giewont, który będzie główną nagrodą w 4. edycji loterii Almette.
– Ponad 100 godzin lotu i niezliczone selfie, wspomnienia uwiecznione na Instagramie i Facebooku, ale przede wszystkim pozytywne emocje i entuzjazm wszystkich, także pracowników firmy Hochland, którzy mogli wejść do kosza i zaliczyć panoramiczną wycieczkę – to niewątpliwie sukces tego pomysłu – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Teraz naszedł czas na loty balonem Almette poza granicami kraju. W 2020 r. u naszych zachodnich sąsiadów, w pięknym Tannheimer Tal, tuż przy granicy z Austrią, od 11 do 25 stycznia odbędzie się 25. Międzynarodowy Festiwal Balonów. Codziennie między godziną 11 a 12 startować będą kolorowe balony, a wśród nich także balon Almette, aby odbyć podróż przez wysoką tyrolską dolinę. Przy dobrych warunkach będzie można wybrać się na panoramiczną wycieczkę do Allgäu i nad zamek Neuschwanstein. W ten sposób dla wielu uczestników Międzynarodowego Festiwalu Balonów może spełnić się wielkie marzenie za sprawą lotu balonem Almette.