W dniu 1 stycznia 2020 r. w drukarkach DELIO firmy Novitus wystąpił „błąd zegara” blokujący możliwość wystawienia paragonów z właściwą datą. Błąd został już zlokalizowany i określono sposób jego naprawy. Niemożliwe jest dokonanie naprawy na miejscu i konieczna jest interwencja serwisu producenta.
Novitus uruchomił specjalną akcję serwisową, a Oddziały Serwisu Novitus w całej Polsce pracują nad usuwaniem usterek i przyspieszeniem wszystkich napraw. Naprawa jest możliwa wyłącznie w serwisie i nie można jej wykonać zdalnie. Drukarki z usterką należy dostarczyć do Partnera Novitus opiekującego się urządzeniem, który zajmie się obsługą naprawy. Dane kontaktowe serwisu znajdują się w książce serwisowej drukarki na pierwszej stronie. Wszystkie koszty naprawy ponosi Novitus.
Sam proces naprawy nie jest długotrwały, jednak ze względu na dużą ilość urządzeń (według mediów około 5 tysiecy kas), prawdopodobnie dojdzie do kolejkowania zleceń, dlatego trudno wskazać precyzyjny termin wykonania każdej naprawy.
Foto: iStock.com