Makro Polska sponsorem strategicznym XVII edycji Arte Culinaria Italiana

Aktualności

Makro Polska sponsorem strategicznym XVII edycji Arte Culinaria Italiana

22 marca 2024

Sieć hurtowni Makro Polska została sponsorem strategicznym siedemnastej edycji konkursu Włoskiej Sztuki Kulinarnej Arte Culinaria Italiana. W jury oceniającym uczestników zasiadł między innymi Jakub Kowalczyk, szef kuchni Akademii Inspiracji w Krakowie. “Poradnik  Restauratora” objął patronat medialny nad wydarzeniem. 

Startujący kucharze do oceny jury przygotowali dwa dania konkursowe. Pierwsze z wykorzystaniem makaronu oraz łososia i drugą potrawę mięsną z obowiązkowym użyciem rolady wołowej oraz jednego z produktów: zielonego pieprzu marynowanego bądź passaty.

Podczas wydarzenia odbył się także konkurs kulinarny dla gwiazd. Ich zadaniem było przygotowanie dwóch dań: makaronu z łososiem oraz rolady wołowej z użyciem: sera Grana Padano i/lub śmietany 36% oraz innego dowolnego produktu przygotowanego przez organizatora.

Konkurs odbył się pod Honorowym Patronatem Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego Marcina Kuchcińskiego, Burmistrza Miasta Mikołajki Piotra Jakubowskiego oraz Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.