W okresie jesiennym konsumenci bardzo chętnie sięgają po jednoporcjowe desery na ciepło – Słodka Chwila Dr. Oetkera – kisiele, budynie, kaszki i ryże. W tym roku Dr. Oetker wzbogaca linię Słodka Chwila o nowe Aromatyczne Duety w dwóch kompozycjach smakowych: malina z miodem oraz pieczone jabłko z cynamonem.
Aromatyczne kisiele z kawałkami owoców i witaminą C z pewnością uprzyjemnią wieczory spędzane w domu z książką, czy z ulubionym serialem w telewizji. Niewątpliwą zaletą deserów Słodka Chwila jest łatwość i szybkość ich przyrządzania – wystarczy kubek gorącej wody i łyżeczka do zamieszania. Dzięki temu Aromatyczne Duety sprawdzą się również w pracy jako pyszna przekąska.
Opakowania Aromatycznych Duetów Dr. Oetkera doskonale wyróżnią się na półce sklepowej dzięki ciepłej kolorystyce oraz serduszku, które jasno i emocjonalnie komunikuje smaki kisieli, a tym samym jest spójne z całą linią Duetów. Linia Słodka Chwila Duety będzie intensywnie wspierana w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych. Kampania rusza 7 września br. Kampania w telewizji zakłada emisję 15-sekundowych spotów. Emisje reklam będą miały miejsce zarówno w szeroko zasięgowych stacjach, jak i w stacjach tematycznych.