Aplikacja mobilna „Nasza Stokrotka” ma już ponad milion użytkowników. To pokazuje, że odpowiada ona na oczekiwania klientów. Jednocześnie jest to najlepiej oceniana aplikacja wśród ogólnopolskich sieci spożywczych.
Aplikacja Stokrotki udostępniona została w marcu tego roku. Od początku cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony klientów i ich wysokimi ocenami. W sierpniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych[1].
– Z informacji, które do nas docierają, wynika, że użytkownicy bardzo wysoko oceniają oferty dostępne z aplikacją i jej funkcjonalność. Podkreślają również, że „Nasza Stokrotka” pozwala na uczestnictwo w programie lojalnościowym, który daje konkretne korzyści. Cieszymy się, że nasze nowe rozwiązanie stworzone z myślą o klientach i możliwości robienia tańszych zakupów jest bardzo pozytywnie odbierane i wykorzystywane przez tak wiele osób – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Korzystając z aplikacji „Nasza Stokrotka” zyskuje się dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów. Aplikacja umożliwia też uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków za dokonywane zakupy. Dzięki zebranym Płatkom można nabyć produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz. W związku z sukcesem aplikacji i dołączeniem do programu miliona użytkowników sieć przygotowała dla klientów okolicznościowe kupony i ekstra Płatki za dokonywane zakupy.
W stokrotkowej aplikacji dostępne są także gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Istnieje też możliwość zbierania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych, znalezienia najbliższego sklepu czy sprawdzenia historii zakupów. Z aplikacji klienci mogą korzystać we wszystkich, ponad 850 sklepach Stokrotka.
[1] Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w sierpniu 2022 r.