Almette Bez Laktozy – BEST PRODUCT 2021!

Producenci

Almette Bez Laktozy – BEST PRODUCT 2021!

Almette Bez Laktozy zajął 1. miejsce kategoria FOOD w plebiscycie BEST PRODUCT 2021 organizowanym przez portal Ofeminin.pl. Według testerek jest „Absolutnie pyszny”, ma „Jakość na medal” i zasługuje na słowa „Kupię go ponownie”. Serki z tej linii powstają na bazie oryginalnej receptury, z wyselekcjonowanych, naturalnych składników i polskiego mleka. To zapewnia im  gwarancję najwyższej jakości oraz przyjemność smaku. Są niezmiennie delikatne i naturalnie lekkie!

Kolejny rok z rzędu wybrane zostały najlepsze produkty w ramach plebiscytu BEST PRODUCT, które podbiły serca użytkowniczek portalu Ofeminin.pl. W tym roku w gronie laureatów znalazł się serek Almette w wersji bez laktozy, który przez testerki został oceniony na piątkę i zebrał same pozytywne opnie. 100% ekspertek jest zadowolonych z efektu testu serków Almette Bez Laktozy i wszystkie zamierzają kupić go ponownie. Jak mówi Karolina Kaja Gołuchowska: „Opinie naszych testerek to rzetelne źródło wiedzy, pomagają one podejmować kobietom ich codzienne decyzje zakupowe. Gratuluję wszystkim zwycięzcom i dziękuję, że jesteście częścią naszej społeczności”.

Serki Almette Bez Laktozy są propozycją dla osób nie mogących spożywać standardowych produktów mlecznych, ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie. Teraz osoby zmagające się z nieefektywnym trawieniem laktozy, mogą bez ograniczeń cieszyć się niepowtarzalnym smakiem Almette – śmietankowego i z ziołami – który zachwyca najbardziej wyrafinowane podniebienia. „Warto o tym przypominać, ponieważ wiele osób nadal uważa, że gdy z produktu coś zostanie usunięte, zmienią się jego walory smakowe i zapachowe. Tymczasem obecność laktozy – lub w tym wypadku jej brak – nie ma absolutnie żadnego wpływu na doznania, a co za tym idzie przyjemność ze spożywania lubianego dotychczas nabiału” – tłumaczy Jacek Wyrzykiewicz, PR & Services Manager Hochland Polska. I dodaje: „Nagroda dla Almette Bez Laktozy to dowód na to, że na rynku brakowało tego typu produktu, a wygrana w plebiscycie opartym na jego realnym testowaniu tylko utwierdza nas w przekonaniu, że warto wsłuchiwać się w opinie konsumentów i dynamicznie reagować na zmieniające się rynkowe trendy”.