Tegoroczne szkolenia Akademii Umiejętności Eurocash przebiegają pod hasłem Standardów Obsługi Klienta w Sieci Delikatesy Centrum. Sierpień to kolejny miesiąc, w którym odbędą się warsztaty poświęcone temu zagadnieniu. Do tej pory w warsztatach wzięło udział 60% sklepów, zostało przeszkolonych ponad 1500 osób. Po raz pierwszy warsztaty odbywają się w nowej formule. Uczestnicy szkoleń zdobywają nie tylko teoretyczne, ale także praktyczne umiejętności obsługi klienta, zgodnie ze standardami obowiązującymi w Delikatesach Centrum. Po zakończeniu zajęć każdy pracownik będzie wiedział, jak profesjonalnie zachować się wobec klienta zgodnie z zasadami „Złotej Piątki”, zdobędzie umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz uświadomi sobie istotę wdrażania i znaczenia standardów obsługi w sklepie. Uczestnicy szkoleń brali w nich udział z dużym zaangażowaniem, zgłaszali tematy kolejnych warsztatów, które pomogą im w codziennej pracy z klientem.