Działania PGD Polska w reakcji na aktualną sytuację

Detal/Hurt

Działania PGD Polska w reakcji na aktualną sytuację

24 marca 2020

PGD Polska w wystosowanym oświadczeniu zapewnia wszystkich swoich kontrahentów: „Robimy wszystko, co w naszej mocy, przy zachowaniu najwyższych środków ostrożności i higieny, aby współpracujący z nami producenci, dostawcy i klienci w jak najmniejszym stopniu odczuli skutki obecnej sytuacji w swych działalnościach.”

PGD Polska, największy ogólnopolski dystrybutor chemii gospodarczej i kosmetyków, zapewnia: „Wszystkie magazyny pracują normalnie. Zwiększyliśmy środki ochrony i bezpieczeństwa naszych pracowników, przeorganizowaliśmy sposób pracy, wprowadziliśmy nowe procedury mające na celu zapewnienie ciągłości i bezpieczeństwa dostaw w okresie zachorowań na koronawirusa. Robimy wszystko, co w naszej mocy, przy zachowaniu najwyższych środków ostrożności i higieny, aby współpracujący z nami producenci, dostawcy i klienci w jak najmniejszym stopniu odczuli skutki obecnej sytuacji w swych działalnościach.

Nasze dotychczasowe zabezpieczenia spotykają się z wielkim zrozumieniem wśród partnerów biznesowych, którzy elastycznie dostosowują się do nowych procedur, związanych szczególnie z bezpieczeństwem dostaw produktów na magazyn i wysyłką towarów do klientów.  Dzięki temu prace przebiegają sprawnie, a przede wszystkim bezpiecznie dla każdego. Pracownikom, dostawcom, kierowcom udostępniamy żele antybakteryjne i zachęcamy do systematycznego ich stosowania, hale magazynowe są poddawane systematyczne dezynfekcji, a pracownicy, którzy swoje obowiązki mogą wykonywać poza biurami i magazynami firmy, pracują zdalnie” – zapewnia Krzysztof Gradecki, właściciel Polskiej Grupy Drogeryjnej.

Dystrybutor zapewnia, że Działy Handlowe pracują nieustannie, rozmowy handlowe i negocjacje odbywają się na bieżąco, a ich celem jest zapewnienie pełni asortymentu i atrakcyjnych nowości produktowych. Także Przedstawiciele handlowi i Kupcy cały czas telefonicznie i mailowo aktywnie zbierają i koordynują realizację zamówień. „Pomimo pracy zdalnej, w większości wykonywanej przez telefon lub e-mail, nasi przedstawiciele mają w tym okresie więcej obowiązków, gdyż pełnią rolę pośrednika pomiędzy producentami a sklepami”. Całość tych prac ma na celu jak najpełniejsze zabezpieczenie dostaw.

„Część dostaw, szczególnie dotyczących środków ochrony osobistej, takich jak żele i środki antybakteryjne, ma nieznaczne opóźnienia” – przyznaje PGD Polska – „Wynikają one z jednej strony z przyczyn, związanych z opóźnieniem dostaw lub brakiem niezbędnych do produkcji komponentów, ograniczeniem liczby pracowników produkcyjnych, z drugiej strony na opóźnienia w dostawach mogą mieć wpływ zmieniające się procesy logistyczne, które elastycznie dopasowują się do aktualnych warunków. Tym bardziej dziękujemy wszystkim klientom, który w tej trudnej sytuacji wykazują się ogromną wyrozumiałością.

Do swojej komunikacji z partnerami i klientami PDG Polska wykorzystuje wszystkie dostępne kanały. Informacje o bieżącej ofercie i dostawach przesyłane są mailowo, telefonicznie, a także za pomocą SMS.  „Zwiększonym zainteresowaniem cieszy się nasza platforma e-commerce skierowana do sektora B2B. Ten kanał sprzedaży on-line funkcjonuje u nas od lat, umożliwiając szybkie i łatwe złożenie zamówień internetowo przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu. Dodatkowo eHurtownia zawiera bazę zdjęć produktów, bieżący dostęp do wprowadzanych nowości czy historię zamówień.

Podsumowując, PGD Polska zapewnia, że w chwili obecnej dobro, ochrona zdrowia i bezpieczeństwo pracowników i partnerów spółki mają najwyższy priorytet. „Jesteśmy przekonani, że wspólnie, z odpowiedzialnością dla działań biznesowych i szacunkiem do ludzi jesteśmy w stanie przetrwać ten trudny dla całego kraju okres.”