Colian rozszerza linię Grześki Tyci o 3 nowe smaki, oparte na kultowych markach Jeżyki i Toffino. Do obecnych na rynku Grześków Tyci, dołączają Jeżyki Tyci, Toffino Tyci oraz O!rzeszki Tyci. Oferta z dużym potencjałem sprzedażowym, w perspektywicznej kategorii bitesów, dostępna jest od stycznia br.
Oferta 5 produktów pozwala zbudować silną półkę w perspektywicznej kategorii bitesów. Funkcjonalna torebka z zamknięciem strunowym umożliwia wielokrotne otwieranie i zamykanie produktu. Atrakcyjna grafika i humorystyczny przekaz na opakowaniu zostały idealnie dopasowane do potrzeb młodszej grupy odbiorców.
Wprowadzeniu oferty na rynek towarzyszy silne wsparcie komunikacyjne w telewizji, internecie, prasie handlowej i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W punktach sprzedaży zaplanowano ekspozycje na dedykowanych standach.
Oferta linii Grześki Tyci obejmuje:
1. Grześki Tyci – Tyci, ale dzielne! – wafelki Grześki w czekoladzie deserowej w wersji „tyci”.
2. Grześki Tyci – Miniwafelki Grześki w czekoladzie mlecznej, w sam raz dla wielbicieli mlecznej czekolady.
3. Jeżyki Tyci –najeżone bakaliami ciasteczka w czekoladzie, w mniejszej formie podania, którą można zabrać ze sobą i cieszyć się ich smakiem w dowolnej chwili.
4. Toffino Tyci – miękki, ciągnący się karmel o unikalnym smaku, oblany czekoladą.
5. O!rzeszki Tyci – chrupiące orzeszki arachidowe, pokryte delikatną czekoladą i chrupką polewą.
Bitesy to produkty przekąskowe, łatwe do dzielenia się, w poręcznej porcji, zwykle o gramaturze 100 -150 g. Cieszą się rosnącą popularnością, ponieważ idealnie wpisują się w aktualne trendy i zmieniające się potrzeby konsumentów. Żyjąc szybko, w ciągłym ruchu, Polacy coraz chętniej sięgają po przekąski, które podjadają „po drodze”, często dzieląc się z innymi. W Polsce istnieje ogromny potencjał rozwoju kategorii bitesów, gdyż jej udział w rynku jest ponad dwukrotnie mniejszy niż w krajach Europy Zachodniej.