Zielona Budka

W tym sezonie linia litrowych lodów Zielonej Budki poszerzona została aż o 4 nowe smaki.

Producent lodów Zielona Budka do oferty familijnych Lodów ze smakiem o pojemności 1000 ml dołączy nowe smaki: Mascarpone z sosem z owocami leśnymi czyli SMAK ROKU 2017, dostępny w lodach familijnych 1000ml, jak i gastronomicznych 5000ml. Ponadto ofertę wzbogacą lody Karmel z Solą, które do tej pory dostępne były tylko w segmencie HoReCa oraz Lody Ciasteczkowe z sosem malinowym. 

Obecnie kierujący Zieloną Budką Zbigniew Dyśko zostanie prezesem spółki Froneri. Decyzja ta związana jest z przejściem na emeryturę dotychczasowego prezesa spółki, Witolda Michalika. 

Do 14 sierpnia potrwa loteria Zielone Wygrywa, w której do wygrania jest opel Cascada, smartphone-y iPhone 6 oraz smartwatch-e Sony. Aby wziąć udział w loterii należy: kupić dowolne produkty Zielonej Budki lub lody: Milka, Oreo, Daim, Toblerone za min. 2,00 zł i zachować paragon lub fakturę.  

Zrozumienie procesu zakupu przez konsumenta stanowi podstawę do wszelkich działań. Dokonanie wyboru produktu zajmuje konsumentowi kilka sekund i jeżeli nasze lody są niewidoczne, tracimy sprzedaż. Aż 70-80% konsumentów kupuje pod wpływem impulsu.

Wiosną tego roku, na rynek trafiły lody na patyku Milka Crunchy Chocolate; w środku waniliowe i czekoladowe, a na zewnątrz oblane wyśmienitą czekoladą z alpejskiego mleka, w której królują kuleczki ryżowe i kawałki słonych herbatników. 

X