WOŚP

Za nami 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sklepach Lidl Polska już po raz 11. odbyła się zbiórka, dzięki której udało się zebrać rekordowe 4 mln zł. Od początku wspólnego grania Lidl Polska z Orkiestrą udało się przeznaczyć aż 24 mln zł na zakup sprzętu medycznego.

Za nami 28. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zebrano już ponad 115 mln zł, a swoją cegiełkę dołożyło środowisko FMCG. Dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej Lidl przekazał 4 mln zł, a Żabka niemal 2,6 mln zł.

Od 6 do 12 stycznia br. w ponad 6 tys. sklepach sieci Żabka trwa zbiórka na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Żabka zdecydowała się także przekazać Fundacji dodatkową kwotę w uznaniu zaangażowania klientów korzystających z aplikacji Żappka. Będzie to efekt symbolicznej zamiany żappsów (punktów w aplikacji), których klienci nie zdążyli wykorzystać w trakcie regulaminowego okresu ważności, na środki przekazane Orkiestrze.

27. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 13 stycznia 2019 r. Jego celem będzie zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Są to placówki z oddziałami II oraz III stopnia referencyjności, czyli takie, które mogą dokonać specjalistycznej diagnozy oraz udzielić pomocy medycznej najciężej chorym dzieciom. Branża FMCG od lat hojnie wspiera WOŚP. 

Zadeklarowana kwota (na dzień 17 stycznia) zebrana podczas 25. Finału to już  62 418 767 zł. W zbiórkach uczestniczyło również wiele sklepów, na terenie których wolontariusze zbierali pieniądze, a także w akcję włączyły się inne firmy z branży FMCG, wspierając fundację.

Rekordową kwotę udało się zebrać podczas zbiórki dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przeprowadzonej przez sieć Lidl.

Coca-Cola znowu zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku producent przekaże na orkiestrową licytację vouchery na wizytę dla dwóch osób w muzeum Coca-Coli w Atlancie oraz kask utytułowanego polskiego żużlowca.

W dniach od 9 do 15 stycznia br. Lidl włącza się w akcję zbiórki pieniędzy dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tych dniach w sklepach sieci ustawione zostaną puszki, do których będzie można wrzucać pieniądze.

Piąte wspólne granie WOŚP i Kompanii Piwowarskiej zaowocowało niebagatelną kwotą, która pomoże najmłodszym i najstarszym Polakom. Aukcje przedmiotów przekazanych przez lidera branży piwowarskiej przyniosły łącznie ponad 18 tys. zł, za które Fundacja Jurka Owsiaka zakupi specjalistyczny sprzęt na potrzeby dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej seniorów.

Chata Polska podsumowała współpracę z XXII Finałem Wielk65iej Orkiestry Świątecznej Pomocy i zbiórkę pieniędzy w sklepach Chaty Polskiej.

Strony

X

Przeczytaj również