Wawel

Wawel rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.

W tym roku Wawel i Ferrero zadebiutują na polskim rynku w kategorii lodów – informuje Puls Biznesu. Partnerem firm w tej kategorii będzie Unilever.

Dobiega końca druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Jeszcze do końca grudnia, kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, Konsumenci mogą wesprzeć jedną z pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Co więcej – teraz każda złotówka z opakowań słodyczy Wawel jest mnożona podwójnie. Zwieńczeniem akcji będzie uroczysta gala zaplanowana na marzec przyszłego roku, podczas której zebrane środki pieniężne zostaną przekazane poszczególnym organizacjom.

W skład tegorocznej Oferty Zimowej od marki Wawel wchodzi 28 starannie wyselekcjonowanych produktów w specjalnych opakowaniach ze świątecznymi motywami. Idealnymi prezentami będą wykwintny Marcepan oraz Śliwki w czekoladzie – oba produkty dostępne w prezentowych kartonikach. W ofercie także czekolady: dla miłośników świątecznych smaków Piernikowa ze śliwką, a dla poszukujący nowości czekolada z nadzieniem kultowej Danusi. Są też pyszności dla najmłodszych – Żelki jak Smok i Mieszanka Krakowska.

Kultowe słodycze marki Wawel - Malaga, Tiki Taki i Kasztanki - od teraz dostępne są także w nowej formie eleganckich bombonierek. Funkcjonalne pudełeczko o optymalnej wielkości i kształcie, zawierające 10 elegancko zapakowanych czekoladek, znakomicie sprawdzi się jako prezent.

Marka Wawel przygotowała dla swoich fanów wyjątkową atrakcję - pierwszą tego typu interaktywną ciężarówkę pełną słodyczy, gier i aplikacji, która wyruszyła w swoją premierową trasę po całej Polsce. Tylko w tym sezonie odwiedzi łącznie kilkadziesiąt polskich miast. Wszystkim eventom z Wawel Truckiem towarzyszy moc atrakcji, niezapomniana zabawa i oczywiście słodycze dla każdego!

Marka Wawel przygotowała dla swoich fanów wyjątkową atrakcję – pierwszą interaktywną ciężarówkę pełną słodyczy, gier i aplikacji, która wyruszyła w swoją premierową trasę po całej Polsce. Tylko w tym sezonie odwiedzi łącznie kilkadziesiąt polskich miast.

10 maja wystartował konkurs Fundacji „Wawel z Rodziną”, w którym w ramach nagrody na rozdysponowanie czeka pula środków finansowych. Instytucje zajmujące się pracą z dziećmi mogą zdobyć dofinansowanie na realizację nowoczesnych projektów edukacyjnych. Wystarczy, że zgłoszą swój pomysł na to, jak w innowacyjny sposób rozwijać zainteresowania, pasje i talenty dzieci.

W roku 2017 spółka utrzymała swoją mocną pozycję na rynku cukierniczym w Polsce. Zanotowano 96% dynamikę sprzedaży i jednocześnie uzyskano 133% dynamikę zysku netto – można przeczytać w raporcie.

Batony Wawelu przeszły zmiany wizerunkowe w zakresie opakowań i składów – cała seria zyskała zupełnie nową odsłonę. Produkty mają nowoczesne przykuwające wzrok dynamiczne grafiki, skierowane do młodszej grupy odbiorców, które eksponują teraz najważniejsze atrybuty smakowe oraz ulepszoną recepturę w ramach projektu Dobre Składniki – m.in. nie zawierają barwników i sztucznych aromatów. 

Strony

X