Tymbark

W emocjonalnej kampanii Tymbark wzrusza opowieścią o samotnej kropli soku… Na szczęście dzięki przewadze nowego, wygodniejszego kartonu ta historia ma swój happy end.

Tymbark został sponsorem głównym targów Poznań Game Arena 2019. Marka – obecna nie od dziś w gamingowym świecie – pojawi się na wydarzeniu, na którym 18-20 października spotkają się fani wirtualnej rozrywki.

Dzięki nowemu rozwiązaniu, ulubiony sok Tymbarku można wypić dosłownie „do ostatniej kropli”. Tymbark jako lider na rynku soków i nektarów oferuje nie tylko najlepszą jakość i pyszne smaki, ale i wygodę oraz nowoczesne podejście do produktów. Właśnie dlatego marka wprowadziła innowacyjne, wygodne i poręczne opakowania.

W tym roku Tymbark był obecny na Open’er Festival z nową dedykowaną strefą KOCHAJ ŻYCIE. Dwupiętrowa zielona przestrzeń chilloutu zachęcała do spotkań i odpoczynku między koncertami. Specjalnie zaaranżowane miejsce w roślinnym klimacie pozwalało zrelaksować się w otoczeniu zieleni, kwiatów oraz festiwalowych grafik zaprojektowanych przez artystę ilustratora Whyducka.

Młodzi często mówią, że wszystko już „BYO”. Gdy trendy zmieniają się szybko, trudno być oryginalnym, ale Tymbark podjął to wyzwanie i w swojej nowej kampanii zaskakuje zupełnie nowym orzeźwieniem. Tymbark mango-mięta to smak tego lata.

Tradycyjnie już Tymbark jest obecny na jednych z największych muzycznych festiwali w Polsce. Sezon rozpoczął na Orange Warsaw Festival. W lipcu i sierpniu czekają nas kolejne wydarzenia, na których marka będzie towarzyszyć fanom muzyki.

Proste rozwiązania potrafią zaskakiwać. Tak jak prosty skład napojów H2Owoc – bez dodatku cukru, słodzików i barwników – zaskoczył bohaterów spotu telewizyjnego Tymbarku. W nowej kampanii 360 marka podkreśla, że innowacyjna linia napojów bez dodatku cukru to wyjątkowo prosty i zdrowy sposób na orzeźwienie.

Cytroneta Tymbark wraca na sklepowe półki. Na sezonową propozycję napojową Tymbarku w klasycznych, szklanych butelkach konsumenci czekają cały rok. Nie mogło jej zabraknąć w letniej ofercie marki.

W ciepłe dni konsumenci szukają mocnego orzeźwienia i intensywnych doznań smakowych. To z myślą o nich Tymbark oferuje Cytronetę. To kultowy napój gazowany marki Tymbark.

Gazowane napoje Tymbarku po raz kolejny są dostępne w limitowanej, letniej edycji. Inspirowane smakami sprzed lat, znów wracają na rynek w corocznym letnim asortymencie marki. Trzy warianty smakowe – Cytryna, Gruszka i Rabarbar to produkty w klasycznych, szklanych butelkach z zamknięciem typu twist-off. W tegorocznym wydaniu etykiety w stylu retro jeszcze bardziej akcentują tradycję i pochodzenie.

Oprócz limitowanej edycji na lato w szklanej butelce, Cytroneta Tymbark jest dostępna przez cały rok w wygodnej aluminiowej puszce 250 ml w dwóch smakach do wyboru: Cytryna i Mirabelka.

Oryginalne połączenia, letnie orzeźwienie, owocowe smaki… To charakterystyka napojów Tymbark. W tym roku – obok kultowych propozycji, jak Cytroneta – w limitowanej ofercie marki pojawia się absolutna nowość. Innowacyjny napój gazowany łączy cechy lemoniady i ice tea – brzmi jak idealna kombinacja? To właśnie Herbolada.

Letnie, ciepłe dni potrzebują odpowiedniej dawki owocowego smaku i orzeźwienia. Właśnie dlatego do limitowanej oferty Tymbarku wracają Lemoniady – do dwóch już znanych smaków dołączył trzeci, unikalny wariant. Cytryna i Arbuz to obok Cytryny i Limonki oraz Cytryny i Maliny kolejna owocowa propozycja Tymbarku.

Strony

X