Tymbark

W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych. Nowe przekąski od Tymbarku  to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki owsiane.

Tymbark zachęca, by dobrym słowem dzielić się nie tylko od Święta. Emocjonalny spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień. Szeroka kampania i loteria pod wspólnym hasłem „TYM, którzy…” to świąteczna komunikacja marki nawiązująca do tego, by dać coś od siebie innym.

Tymbark po sukcesie wprowadzonych w ubiegłym roku musów 100% owocowych, rozwija tę kategorię i wprowadził na rynek musy ze zbożami. Nowość dostępna jest w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki owsiane. Po oryginalne połączenia smakowitych owoców z pożywnymi zbożami w tak wygodnej formie warto sięgnąć w ciągu dnia.

W emocjonalnej kampanii Tymbark wzrusza opowieścią o samotnej kropli soku… Na szczęście dzięki przewadze nowego, wygodniejszego kartonu ta historia ma swój happy end.

Tymbark został sponsorem głównym targów Poznań Game Arena 2019. Marka – obecna nie od dziś w gamingowym świecie – pojawi się na wydarzeniu, na którym 18-20 października spotkają się fani wirtualnej rozrywki.

Dzięki nowemu rozwiązaniu, ulubiony sok Tymbarku można wypić dosłownie „do ostatniej kropli”. Tymbark jako lider na rynku soków i nektarów oferuje nie tylko najlepszą jakość i pyszne smaki, ale i wygodę oraz nowoczesne podejście do produktów. Właśnie dlatego marka wprowadziła innowacyjne, wygodne i poręczne opakowania.

W tym roku Tymbark był obecny na Open’er Festival z nową dedykowaną strefą KOCHAJ ŻYCIE. Dwupiętrowa zielona przestrzeń chilloutu zachęcała do spotkań i odpoczynku między koncertami. Specjalnie zaaranżowane miejsce w roślinnym klimacie pozwalało zrelaksować się w otoczeniu zieleni, kwiatów oraz festiwalowych grafik zaprojektowanych przez artystę ilustratora Whyducka.

Młodzi często mówią, że wszystko już „BYO”. Gdy trendy zmieniają się szybko, trudno być oryginalnym, ale Tymbark podjął to wyzwanie i w swojej nowej kampanii zaskakuje zupełnie nowym orzeźwieniem. Tymbark mango-mięta to smak tego lata.

Tradycyjnie już Tymbark jest obecny na jednych z największych muzycznych festiwali w Polsce. Sezon rozpoczął na Orange Warsaw Festival. W lipcu i sierpniu czekają nas kolejne wydarzenia, na których marka będzie towarzyszyć fanom muzyki.

Proste rozwiązania potrafią zaskakiwać. Tak jak prosty skład napojów H2Owoc – bez dodatku cukru, słodzików i barwników – zaskoczył bohaterów spotu telewizyjnego Tymbarku. W nowej kampanii 360 marka podkreśla, że innowacyjna linia napojów bez dodatku cukru to wyjątkowo prosty i zdrowy sposób na orzeźwienie.

Strony

X