Milka

Milka, która od blisko 25 lat związana jest ze sportami zimowymi na świecie, ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt. Program jest elementem długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim oraz sponsoring Kadry A.

Walentynki to niezwykły dzień, przepełniony czułością i delikatnością. Chociaż o naszych bliskich myślimy przez cały rok, to właśnie 14 lutego mamy okazję na chwilę zatrzymać się i w pełni celebrować uczucie, którym darzymy wyjątkowe osoby w naszym życiu. Święto zakochanych to także czas sprawiania sobie małych przyjemności. Aby połączyć radość dzielenia się i prawdziwie słodkich wyznań, Milka przygotowała specjalną edycję pralin „I love Milka”, dzięki której nasze czekoladki będą inne niż wszystkie. 

W ramach toczącej się właśnie długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, słynąca z alpejskiej czekolady mlecznej marka przygotowała moc atrakcji dla konsumentów. W okresie od stycznia do lutego w całej Polsce odbywać się będzie szereg akcji sprzedażowych, w tym promocja typu buy & get w sieci sklepów Carrefour, która wystartowała w ubiegłym tygodniu.

Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł. Akcja potrwa do 14 lutego br.

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica. Po raz kolejny zawitają na stoki narciarskie, w tym do Białki Tatrzańskiej. Relacje z Zimowych Miasteczek Milka będą transmitowane na żywo w programie TVP2 „Pytanie na śniadanie”.

Święta to magiczny czas, któremu pomimo intensywnych przygotowań towarzyszy radosna atmosfera. Uroczystości i spotkania w gronie rodziny i przyjaciół sprawiają, że ludzie staja się sobie bliżsi. Niektórzy przyjmują wtedy rolę wspierającą, poświęcając swój czas i energię dla dobra innych, bez znaczenia czy są to członkowie rodziny, czy koleżanki i koledzy z pracy. Nie oczekują pochwały, dlatego zdarza się, że ich wysiłki zostają niezauważone. To „bohaterowie zza kulis”, którzy posiadają wiele ujmujących, a zarazem nieuchwytnych cech jak pokora i skromność. To właśnie ich uczynki potrafią sprawić, że Święta stają się wyjątkowe. W tegorocznej świątecznej kampanii, Milka inspiruje nas, abyśmy dostrzegli  i obdarowali tych, którzy dzielą się sercem.

Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skoków narciarskich, wystartowała kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka m.in. kontynuuje współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A. 

W drugiej połowie sierpnia ruszyła kampania pod hasłem „Milka. Stąd się bierze delikatność”, koncentrująca się na alpejskim mleku, które od ponad 100 lat stanowi serce i zarazem wyróżnik czekolady Milka. Marka m.in. zwraca w niej uwagę na fakt, że pozyskuje ten składnik z zaledwie ośmiuset niewielkich rodzinnych gospodarstw, na których średnio żyje tylko sześćdziesiąt krów. To z kolei pozwala czule troszczyć się o zwierzęta i środowisko, w którym żyją.

W nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” marka zachęca wszystkich Polaków do wspólnego kibicowania naszym skoczkom narciarskim. W ramach rozpoczętej 15 lutego 2019 r. ogólnopolskiej loterii konsumenckiej, Milka daje możliwość wygrania atrakcyjnych i wyjątkowych nagród, takich jak: voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 unikalnych termosów z autografami polskich skoczków Kadry A! Regulamin: www.loteriamilka.pl.

Milka w Wielkanocnej ofercie proponuje produkty w odświeżonej, wiosennej grafice: Egg’n’Spoon 136/128 g, Zajączka Milka Bunny 50 g, Milka Mini Eggs 100 g, Milka Oreo Eggs 86 g, Milka Bonbons Milk Creme 86 g. Nowością w portfolio jest zestaw słodyczy Milka z trzema maskotkami do wybory: zajączkiem, kurczaczkiem lub krówką

Strony

X

Przeczytaj również