Advertisement

Małpka Express

Małpka Express uruchomiła nowy serwis internetowy. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technicznych oraz zmianom w podziale treści, strona znacznie zyskała na funkcjonalności. Jest intuicyjna, a przez to przyjazna dla użytkownika, który szybko odnajdzie interesujące go informacje. Zmianie uległa także szata graficzna serwisu. Za przygotowanie nowej strony odpowiadała agencja ADHD Interactive.

UOKiK zgodził się na przejęcie przez Forteam Investments Limited kontroli nad spółką Małpka SA. Transakcja została wyceniona na ponad 360 mln zł.

Czerwona Torebka S.A. oraz jej spółki zależne (posiadające akcje Małpka S.A.), zawarły z Forteam Investments Limited, przedwstępną umowę sprzedaży 100% akcji spółki Małpka S.A., właściciela sieci sklepów convenience Małpka Express. Transakcja została wyceniona na ponad 360 mln zł.

Od początku listopada, klienci ogólnopolskiej sieci sklepów Małpka Express mogą skorzystać z możliwości wypłacenia gotówki podczas codziennych zakupów. Usługa Cashback została wprowadzona do wszystkich sklepów należących do sieci.

Ruszył nowy program lojalnościowy w sieci sklepów Małpka Express. W ramach promocji „Rób zakupy, łap nagrody” klienci będą mogli kolekcjonować znaczki, które następnie wymienią m.in. na pluszową małpkę.

Ogólnopolska sieć sklepów Małpka Express liczy już 350 placówek. Do końca roku, operator sieci – spółka Małpka S.A. planuje zarządzać około 400 sklepami na terenie całego kraju.

Od początku października, klienci poznańskich sklepów Małpka Express będą mogli już kupić bilety MPK w sklepach należących do sieci. Bilety są dostępne w sprzedaży w 24 sklepach na terenie miasta.

Małpka Express rozszerza ofertę gastronomiczną o świeże przekąski, m.in. kanapki, sałatki czy jogurty. Gotowe dania będzie można zjeść na miejscu w Strefie Cafe. Obecnie nowy asortyment testowany jest w 13 poznańskich sklepach należących do sieci, ale stopniowo będzie wprowadzany do wszystkich placówek.

Małpka Express w okresie wakacyjnym dodatkowo rozwinęła Strefę Cafe poprzez wprowadzenie zestawów gastronomicznych dla klientów. Wprowadzona przez sieć „letnia” oferta zestawów będzie dostępna jeszcze do 30 września.

28 lipca przy ul. Kraszewskiego 3 w Poznaniu spółka Małpka S.A., należąca do Grupy Handlowej Czerwona Torebka, otworzyła 300. sklep należący do ogólnopolskiej sieci.

Strony

X

Przeczytaj również