Hortex

Japan, Brasil, Madagascar i Los Angeles to propozycja orzeźwiających smaków napojów Hortex na sezon wiosenno-letni zainspirowanych ciekawymi miejscami z różnych części świata. W każdym z nich znajdziemy składniki charakterystyczne dla regionu, od którego pochodzi nazwa. Jak wiadomo najlepsza wanilia pochodzi z Madagascaru, Kalifornia ze stolicą w Los Angeles oprócz produkcji filmowej słynie z  gajów pomarańczowych, Brazylia to królewstwo grawioli i kaki, a Japonia liczi i yuzu. 

Firma Hortex zamierza przejąć markę wody mineralnej Jurajska. Przejęcie uzależnione jest od pozytywnej decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

W nowej odsłonie reklamy mrożonek Hortex Matka Natura prezentuje swoje szybkie przepisy. Komunikacja pod hasłem „Hortex. Od Matki Natury” składa się z 15 sekundowych reklam.

W tegorocznej kampanii soków pod hasłem „Hortex. Od Matki Natury.” przedstawiane są okazje, w których konsumowane są soki - codzienne sytuacje.

Rada Nadzorcza spółek z Grupy Hortex podjęła decyzję o powołaniu Pana Pawła Gurgula na stanowisko Prezesa Zarządu Grupy Hortex z dniem 1 czerwca 2018 r.

Spółka Seventeen Colza dostała zgodę od UOKiK na przejęcie Grupy Hortex. Urząd nie dopatrzył się ewentualnego naruszenia konkurencji na rynku, w wyniku tej transakcji.

Grupa Hortex ma nowego właściciela. Jest nim Fundusz Mid Europa Partners. Podpisano już porozumienie, ale ostateczna decyzja o transakcji czeka na zgodę UOKiK.

Ruszyła nowa kampania reklamowa produktów dziecięcych Hortex Leon. W spocie Matka Natura oraz lew Leon pokazują, jak powstają soki.

Na przestrzeni ostatniego roku rynek soków, nektarów i napojów zmniejszył się o 2,3% do poziomu blisko 1,18 mld zł. 

Hortex prezentuje nowe napoje gazowane oraz nowe smaki napojów, które pojawią się na rynku w dwóch pojemnościach. 

Strony

X