Dr. Oetker

14. stycznia br. ruszyła Nowa reklama Słodkiej Chwili Dr. Oetkera – Razem Fajniej. Nowa reklama łączy w sobie emocjonalny przekaz – razem fajniej z komunikacją różnych okazji spożycia deserów, grup odbiorców i szerokiego portfolio produktów. Silnym Key visualem są spersonalizowane kubki, a dodatkowym wyróżnikiem znany utwór „Everlasting love” w specjalnej aranżacji. Słodka Chwila jest numerem 1 na rynku*.

W okresie jesiennym konsumenci bardzo chętnie sięgają po jednoporcjowe desery na ciepło - Słodka Chwila Dr. Oetkera - kisiele,  budynie, kaszki i ryże. W tym roku Dr. Oetker wzbogaca linię Słodka Chwila o nowe Aromatyczne Duety w dwóch kompozycjach smakowych:  malina z miodem oraz pieczone jabłko z cynamonem.

Dr. Oetker wprowadza nowość – przezroczystą Galaretkę Krystaliczną. 

W październiku ruszyła kampania reklamowa rozgrzewających kisieli jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Kampania ma miejsce w telewizji, internecie i kinach. Potrwa do końca listopada.

We wrześniu na sklepowych półkach pojawi się nowa, bezglutenowa linia produktów Dr. Oetkera. W asortymencie dostępne będą budynie, galaretki, desery jednoporcjowe oraz ciasta.

 Już jesienią konsumenci będą mogli znaleźć na sklepowych półkach trzy nowe, czterokomorowe miksy słodkich ozdób oraz żelkowe pisaki w dwóch kolorach. 

Opakowanie zawiera niezbędne składniki do przygotowania masy, czekoladowego spodu oraz kakao do posypania. Dzięki bogatej recepturze zawierającej mascarpone smak ciasta jest bogaty i pysznie kremowy. Jednak, aby nadać mu jeszcze bardziej szlachetny charakter producent proponuje, aby dodać do niego świeży serek mascarpone.

Dr. Oetker, jako pierwszy na rynku, wprowadza do swojego portfolio cukier żelujący z dodatkiem stewii. To idealna propozycja dla smakoszy słodkich przetworów, którzy chcą ograniczyć cukier w codziennej diecie.

Dr. Oetker  rozszerza portfolio budyni o nowe smaki - bananowy i biszkoptowy – jedyny na rynku w ofercie budyni. Nowości są dostępne do sprzedaży od 25.01.2016. Smaki banan i biszkopt są szczególnie lubiane przez dzieci.

Jesienią rozpocznie się Pojedynek Smaków – nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca pizzę Guseppe. Dodatkowe działania mają na celu wsparcie wprowadzenia na rynek dwóch nowych smaków pizzy: Hawaii oraz Chicken Thai. 

Strony

X

Przeczytaj również