Dom towarowy Wanda zmienia nazwę na Suning.com Plaza

Aktualności

Dom towarowy Wanda zmienia nazwę na Suning.com Plaza

17 maja 2019

Dnia 5 maja firma Suning.com, spółka podległa Suning Holdings Group, ogłosiła, że 37 domów towarowych Wanda nabytych w ubiegłym lutym oficjalnie zmieniło nazwę na Suning.com Plaza. Pierwsze centrum z nową marką zostanie otwarty pod koniec maja.

Hou Enlong, główny dyrektor wykonawczy Suning.com, podkreślił na konferencji prasowej towarzyszącej Festiwalowi Zakupów, że 37 nowych centrów Suning.com Plaza będzie działać na bazie poprzednich korzyści wśród dostawców zdobytych przez domy towarowe Wanda. Jednak przez integrację scenariuszy zakupów przez internet i w sklepach fizycznych firmy Suning, w tym RedBaby, Suning JIWU, Suning Convenience Stores, nowy model centrów będzie obrazem transformacji w kierunku innowacyjnego, inteligentnego handlu, który pozwala współczesnym, dynamicznym konsumentom na korzystanie z oferty gastronomicznej, handlowej i rozrywkowej.

Łącznie z istniejącymi 19 centrami Suning.com Plaza i 16 Suning Plaza firma Suning jest obecnie w posiadaniu 72 kompleksów handlowych, które stanowią największą sieć złożonych, niezależnie zarządzanych centrów handlowych w Chinach.

Jako wiodący, inteligentny detalista omnikanałowy w Chinach firma Suning.com od zawsze angażowała się w tworzenie pełnych scenariuszy ekosystemów handlu w internecie i świecie fizycznym w celu opracowania zróżnicowanych doświadczeń zakupowych, które rzucają się w oczy i są gotowe do obsługiwania klientów w każdej chwili i w dowolnym miejscu. Centra Suning.com Plaza będą obsługiwać metody płatności Suning i będą oferować bezpłatną dostawę w promieniu trzech kilometrów poprzez Suning Logistics. Firma zainwestuje w możliwości łańcucha dostaw w kraju i za granicą w celu dodania do oferty wiodących marek i współpracowania z popularnymi nabywcami mody, co pozwoli na przedstawienie konsumentom doświadczeń wyznaczających trendy.

W marcu 2019 r. firma Suning podpisała porozumienie strategiczne z Włoską Agencją Handlu w zakresie zacieśnienia współpracy między dwoma stronami pod względem wprowadzania wysokiej jakości włoskich marek na rynek chiński przez platformy internetowe i fizyczne Suning. Współpraca ta jest uznawana za ważny krok dla Suning pod względem zasilenia zagranicznych możliwości łańcucha dostaw, zwłaszcza w modzie i towarach ogólnych.

Dzięki własnemu systemowi handlu inteligentnego służącemu za fundament firma Suning wdroży kompleksowe innowacje informacyjne i cyfrowe w nowych centrach Suning.com Plaza, a także wykorzysta możliwości technologiczne, w tym uczenie maszynowe, sztuczną inteligencję i internet rzeczy, do przyspieszenia cyfryzacji zarządzania tradycyjnymi centrami handlowymi. Kroki te mają na celu podniesienie poziomu usług i rentowności branży oraz przemianę modelu doświadczenia zgodnie z bieżącymi założeniami i zwyczajami konsumpcyjnymi.

W lutym 2019 r. firma Suning ogłosiła nabycie domów towarowych Wanda na całym świecie. Sieć należała do Wanda Grup, chińskiego dewelopera budynków handlowych.

Źródło: Centrum Prasowe PAP