Jesteś tutaj

Nałęczów Zdrój przywraca tradycję Pałacu Małachowskich

W Pałacu Małachowskich w Parku Zdrojowym w Nałęczowie z inicjatywy nowego gospodarza, właściciela marki Cisowianka, odbył się uroczysty obiad nawiązujący do tradycji czwartkowych spotkań literackich organizowanych w uzdrowisku w XIX w. przez Deotymę czyli Jadwigę Łuszczewską oraz „obiadów” króla Stanisława Augusta Poniatowskiego w warszawskich Łazienkach.

Nałęczów Zdrój S.A. - właściciel marki Cisowianka, pod koniec 2017r. zakupił Pałac Małachowskich. Obecny gospodarz planuje przywrócić dawną atmosferę i funkcje tego zabytkowego obiektu a zarazem nadać mu nowoczesny charakter.

Zaproszeni do Pałacu goście mieli okazję zwiedzić budynek i poznać jego liczącą ponad 200 lat historię. O nierozerwalnych i ponadczasowych związkach marki Cisowianka z życiem literackim uzdrowiska, przypomniała aktorka Renata Dancewicz czytając fragment „Ludzi bezdomnych”. Nazwa Cisowianka powstała od stworzonego przez Stefana Żeromskiego uzdrowiska "Cisy", którego opis w wielu szczegółach przypomina Nałęczów.

Niezapomnianych emocji dostarczył gościom performance przygotowany przez znanego polskiego projektanta Tomasza Ossolińskiego. Czerpiąc z literackich inspiracji zaprezentował pokaz stylizacji dedykowany barwnej historii Pałacu Małachowskich. Słynący z pokazów wykraczających poza ramy zwykłego wydarzenia modowego.

O oprawę kulinarną obiadu zadbał zespół Water & Wine. To własny koncept restauracyjny marki Cisowianka, który pozwala poznać m.in. tajniki właściwego doboru wody do wina i dań (tzw. water pairingu).

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nałęczów Zdrój, właściciel marki Cisowianka, to firma bardzo silnie związana z regionem Nałęczowa, świadoma jego wyjątkowości i pięknych, ponad 200-letnich, tradycji uzdrowiskowych. 

W warszawskim hotelu Hilton odbyła się Gala Esquire Awards podczas której po raz pierwszy wręczono nagrody w sześciu kategoriach. Krzysztof Weka, Prezes Nałęczów Zdrój S.A., zwyciężył w kategorii biznes.

X