Jesteś tutaj

Już od pierwszego dnia życia

Skóra noworodka jest bardzo wrażliwa, ponieważ jest cieniutka i zawiera niewiele gruczołów łojowych. Nie potrafi samodzielnie wytworzyć naturalnej warstewki tłuszczu, która chroniłaby ją przed podrażnieniami. Dlatego od pierwszych godzin po narodzeniu dziecka powinno się ją właściwie pielęgnować. Pomogą w tym odpowiednio dobrane kosmetyki, o których piszemy na łamach „Poradnika Handlowca”.

Izabela Trela Senior Brand Manager NIVEA Polska: Skóra dziecka jest bardzo wrażliwa i delikatna. Dlatego większość mam stawia na bezpieczeństwo produktu oraz tolerancję dla skóry. Ważna jest też marka, utożsamiana z jakością produktu oraz opinie innych mam*. Beiersdorf przykłada dużą wagę do jakości produktów i bezpieczeństwa składników. Spełniają one wysokie wymagania jakościowe, bardziej restrykcyjne niż te zdefiniowane przez UE. Dla każdego produktu badamy stabilność, bezpieczeństwo mikrobiologiczne, potwierdzamy właściwości oraz zgodność kosmetyku ze skórą. Bezpieczeństwo naszych produktów potwierdzają także opinie niezależnych instytutów, jak Instytut Matki i Dziecka czy Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki. Marki Beiersdorf są najczęściej rekomendowanymi i najbardziej zaufanymi wśród marek międzynarodowych (NIVEA Baby), a także lokalnych (Bambino)**. * MB badanie efektywności programu edukacyjnego NB, kwiecień 2016 ** Cosmetics for Babies (kosmetyki dla dzieci). Report (raport) NIVEA POLAND. Millward Brown

Więcej o kosmetykach dla dzieci w majowym papierowym wydaniu „Poradnika Handlowca”  lub w e-wydaniu: https://issuu.com/bpirgeneralczyk/docs/ph_2018_05_ewydanie

Fot. Pixabay

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2013-08-12

Od kliku lat można zauważyć coraz większą popularność zdrowego odżywiania się. Ten trend jest również widoczny w stosunku klientów do produktów śniadaniowych. Polacy odwracają się od „szybko i niezdrowo". Świadczy o tym zarówno coraz większa oglądalność programów telewizyjnych o produktach spożywczych, ich jakości i właściwościach, ogromna popularność blogów kulinarnych lecz przede wszystkim zmiana struktury sprzedaży w sklepach spożywczych.

Zarządzanie asortymentem jest jedną z fundamentalnych decyzji w sferze handlowej. Sposób, w jaki klienci postrzegają asortyment produktów znajdujący się w danym sklepie istotnie wpływa na ich decyzje zakupowe. Dlatego też zrozumienie mechanizmów stojących za tymi decyzjami oraz umiejętne ich wykorzystywanie należy do głównych zainteresowań m.in. handlowców, gdyż nieodzownie wiąże się ono z osiąganymi wynikami sprzedażowymi.

X

Przeczytaj również