Jesteś tutaj

Lody Koral w wielkim mieście

Kubek Ice Coffee ze składaną łyżeczką pod wieczkiem, lody bez laktozy Freely, Grand Gold z egzotycznymi dodatkami i belgijską czekoladą to specjalna oferta PPL Koral dla klientów z dużych i średnich miast.

– Ze względu na szybko zmieniające się potrzeby i nawyki konsumentów z dużych miast, planując wprowadzenie nowej linii produktowej lub smakowej, szczegółowo analizujemy najnowsze trendy i dostosowujemy naszą ofertę do zmieniającej się rzeczywistości – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. – Efektem tego są m.in. tegoroczne nowości Grand Gold Mint, Orange i Coconut oraz lody w kubku Ice Coffee.

Ice Coffee to kubek 220 ml wypełniony lodami kawowo-śmietankowymi. To propozycja dla wszystkich, którzy kochają smak kawy i chcę się nim cieszyć również w mrożonej wersji, zwłaszcza w sezonie letnim, kiedy temperatury pozwalają tylko na picie greckiej Frappe lub Starbucks'owej Frappuccino.

Popularne lody na patyku Grand, w nowym opakowaniu, oraz Grand Gold, w nowych wersjach smakowych, to oferta premium, skierowana do wszystkich zapracowanych i zabieganych mieszkańców, zwłaszcza dużych i średnich miast, szukających chwili przyjemności i wytchnienia. Kampania reklamowa spotu Grand Gold oraz zakończony w czerwcu Wielki konkurs przyjemności „Grand Błogie chwile” sprawiły, że lody Grand znalazły się na 2 miejscu w rankingu najlepiej sprzedających się lodów producenta z Nowego Sącza w tym sezonie. 

Następnym produktem z portfolio marki Koral, powstałym z myślą o wspomnianej grupie docelowej, przeznaczonym dla osób z nietolerancją cukru mlecznego, są lody Freely. – To lody śmietankowo-czekoladowe, w kubeczkach o objętości 150 ml. To kolejny produkt w naszej ofercie, po lodach sorbetowych, który mogą spożywać osoby uczulone na laktozę lub osoby testujące dietę bez laktozy, których jest coraz więcej – mówi Piotr Gąsiorowski.

Popularnymi lodami, które można przekąsić w biegu, nawet w środkach komunikacji miejskiej, są również lody Koral w tubce-niekapce: Solo i Squizzy Freezy.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Producent lodów Zielona Budka do oferty familijnych Lodów ze smakiem o pojemności 1000 ml dołączy nowe smaki: Mascarpone z sosem z owocami leśnymi czyli SMAK ROKU 2017, dostępny w lodach familijnych 1000ml, jak i gastronomicznych 5000ml. Ponadto ofertę wzbogacą lody Karmel z Solą, które do tej pory dostępne były tylko w segmencie HoReCa oraz Lody Ciasteczkowe z sosem malinowym. 

Carte d’Or przygotował dwie nowości, które przyprawią o szybsze bicie serca nawet wytrawnych smakoszy.

X