Jesteś tutaj

Herbolada – kolejna nowość Tymbarku

Oryginalne połączenia, letnie orzeźwienie, owocowe smaki… To charakterystyka napojów Tymbark. W tym roku – obok kultowych propozycji, jak Cytroneta – w limitowanej ofercie marki pojawia się absolutna nowość. Innowacyjny napój gazowany łączy cechy lemoniady i ice tea – brzmi jak idealna kombinacja? To właśnie Herbolada.

Smak lata to aromatyczna mrożona herbata czy orzeźwiające soczyste owoce? Z Tymbarkiem nie trzeba się dłużej zastanawiać. Nowa Herbolada to kolejna nowość, która pozytywnie zaskakuje. Letni napój gazowany łączy w sobie smaki lemoniady oraz ice tea. Zawiera zarówno soki owocowe, jak i naturalny aromat herbaty. Dwa warianty do wyboru – Herbolada o smaku lemoniady z marakują i czarnej herbaty oraz Herbolada o smaku lemoniady z limonką i zielonej herbaty – to smaki, które wpasują się idealnie do nadchodzących, wakacyjnych dni.

Herbolada jest dostępna w szklanych butelkach z kapslem twist-off. Proste, a zarazem designerskie etykiety podkreślają ich craftowy charakter. To propozycja dla miłośników orzeźwienia w unikalnym stylu. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Młodzi często mówią, że wszystko już „BYO”. Gdy trendy zmieniają się szybko, trudno być oryginalnym, ale Tymbark podjął to wyzwanie i w swojej nowej kampanii zaskakuje zupełnie nowym orzeźwieniem. Tymbark mango-mięta to smak tego lata.

Choć  może się wydawać, że o sokach pomidorowych wiemy już wszystko i niczym nas nie zaskoczą – Tymbark postanowił udowodnić, że tak nie jest. Nowość – Tymbark 100% Żółty Pomidor potwierdza, że lider na rynku soków niezmiennie nie pozwala konsumentom na nudę.

X