Jesteś tutaj

Dwa nowe smaki od Mirindy

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy.

W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli wziąć udział w „Bitwie smaków”. Głosując zdecydowali, który z nowych smaków ma pozostać w sprzedaży.

Tym razem konsumenci mogą przenieść się w stan cytrusowej rzeczywistości, delektując się soczystym smakiem Czerwonej Pomarańczy oraz pysznym smakiem Mandarynki.

W zakręconym spocie TV Mirindy ponownie występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca. Tym razem przenosi swój biznes na gorącą plażę. Dołącza do niego niezwykły pies, który zna kilka nowych trików, którymi popisuje się w zależności od wybranego smaku Mirindy.

Na profilu Mirinda Polska na Facebooku dostępne są specjalne filtry które będą zmieniać twarz lub otoczenie użytkownika oraz wprowadzać elementy AR do tworzonych przez niego zdjęć czy wideo. Do współpracy zaangażowani zostali również tzw. muserzy, czyli influencerzy z popularnej wśród nastolatków platformy Musical.ly.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda, której hasłem przewodnim jest „Twój plan na FUN”. Zabawny spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów na FUN z Mirindą w roli głównej.

Uwielbiane przez dzieci musy Kubusia to najsmaczniejsze owoce w wygodnej formie. Kubuś połączył je z jogurtem, by stworzyć nową, smaczną i wartościową przekąskę. Kubuś Mus + Jogurt to nowość, która z pewnością posmakuje nie tylko najmłodszym.

X