Jesteś tutaj

Wina Makłowicz Poleca w Biedronce

Dobre wino wcale nie musi być drogie. Udowadnia to oferta firmowana przez Roberta Makłowicza selekcji win Makłowicz poleca, która właśnie trafiła do sklepów sieci handlowej Biedronka.

Nikomu nie trzeba przedstawiać osoby Roberta Makłowicza, cenionego przez Polaków krytyka kulinarnego, gawędziarza, dziennikarza i podróżnika. Czerpiąc ze swego wieloletniego doświadczenia i podróży, ekspert kuchni regionalnych i lokalnych smaków w ramach projektu Makłowicz Poleca rusza z misją przekonania Polaków do tego, że wcale nie trzeba być wytrawnym znawcą, aby rozsmakować się w aromatach i smakach ukrytych w winie oraz tego, że dobre nie musi oznaczać drogie.

Dziś, aby delektować się aromatem orzeźwiających cytrusów subtelnie przeplatanych nutą egzotycznych owoców złocistego Sainte Magdelaine Sauvignon z francuskiej Langwedocji, głębokim rubinem wytrawnego toskańskiego Mirapiana Maremma Toscana, którego owocowe aromaty pozostają w harmonii z nutami wiśni i białej czekolady, czy przyjemnie lekkim choć temperamentnym Fabula De Paniza Syrah o aromacie urzekającym fiołkami i czarną porzeczką, z hiszpańskiej prowincji Saragossa, wystarczy odwiedzić najbliższy sklep sieci Biedronka. Tam na specjalnych standach można znaleźć wybrane przez Roberta Makłowicza znakomite wina, w równie wyśmienitych cenach. Ideą mistrza bowiem jest szerzenie kultury winnej wśród Polaków i zachęcenie do podróży z winem, tym razem po legendarnych winiarskich regionach Starego Świata.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-23

Trwa telewizyjna kampania promująca czekoladę Milka Bubbly. Działania marketingowe obejmują spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Natomiast konsumenci, którzy ferie zimowe spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” (1 marca br.).

Data wydarzenia: 
2014-02-01

Do 22 marca br. potrwa ogólnopolska akcja promocyjna wszystkich wariantów smakowych wafelków Grześki „ChRrrup swoje i wygrywaj!”. Aby zdobyć nagrody trzeba kupić dwa dowolne Grześki, zarejestrować paragon na stronie www i zagrać w interaktywną, zimową grę.

X