Jesteś tutaj

Sosy Łowicz – w smaku polskie

Co wyróżnia sosy Łowicz? Różnorodność. Co je łączy? Choć inspirowane smakami z całego świata, są przygotowywane tak, jak lubią Polacy. Dlatego tak wyjątkowo smakują – tłumaczy najnowsza kampania marki.

Boloński, Neapolitański, Meksykański… a może po prostu – słodko-kwaśny? Niezależnie od tego, który smak ostatecznie zostanie wybrany do dania. Nawet orientalny – w smaku polski. 

Inspirowane odległymi kuchniami, jak włoska, meksykańska czy chińska, komponowane są w taki sposób, by wydobyć z nich to, co najpyszniejsze. Wykwintnie albo prosto, w niezwykłych wnętrzach albo we własnej kuchni – zawsze smakują, że „łooo”!

Marka informuje w kampanii również o swojej nowości – sosach Łowicz z mięsem. Do oferty Łowicza dołączyły trzy nowości: Sos boloński z mięsem mielonym z łopatki wieprzowej, Sos chili con carne z mięsem mielonym z łopatki wieprzowej i Sos pomidorowy z boczkiem. Najlepsza jakość mięsa i brak konserwantów to gwarancja doskonałego smaku Łowicza.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ruszyła kampania Łowicza informująca o absolutnej nowości marki – unikalnej ofercie prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. W dynamicznych spotach telewizyjnych widzimy, jak moc owoców wręcz eksploduje z każdego słoiczka, a na wielkoformatowych nośnikach pojawiły się grafiki nawiązujące do właściwości składników oraz podkreślające funkcjonalność nowej linii dżemów. 

Kotlin rusza ze świąteczną kampanią reklamową ketchupu. Zamierza w niej przekonać konsumentów, że święta to czas, w którym nie może zabraknąć niczego, co pyszne, także ketchupu Kotlin.  W kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej producent kontynuuje komunikację pełną smaku i humoru. 

X

Przeczytaj również