Jesteś tutaj

Serce dla mamy, lodówka dla domu – wspólny konkurs marek Delecta i Indesit

Jak podziękować mamie za wykonywanie najcięższej pracy pod słońcem? Marki Delecta i Indesit łączą siły, by ułatwić nam to trudne zadanie. Dzięki cross promocji z okazji Dnia Matki, amatorzy domowych wypieków będą mieli szansę nie tylko osłodzić, ale i uprościć życie swoim mamom. Nagrodami w wyzwalającym kreatywność konkursie będą nowoczesne lodówki Indesit, które pomieszczą ulubione smakołyki całej rodziny. Do zwycięzców trafią także zestawy słodkości od Delecty.

#DoItTogether, czyli #ZróbmyToRazem – pod takim hasłem kampanii marka Indesit nakłania do równego podziału domowych obowiązków. I słusznie, gdyż według przeprowadzonych przez markę badań „Podział obowiązków w polskich gospodarstwach domowych”, kobiety statystycznie spędzają ponad dwa razy więcej czasu, dbając o dom. Dzielenie się codziennymi zadaniami to nie tylko sposób na udaną domową współpracę, ale i więcej czasu na bliskość. Tutaj na scenę wkracza Delecta. To marka, która do bliskości i okazywania uczuć poprzez drobne gesty namawia od lat za pośrednictwem swojej kampanii „Prosto z serca”. Obie marki – Delectę i Indesit – łączy podobny cel, dlatego postanowiły stworzyć wspólną akcję, w której zachęcają do serdecznych gestów.

Z okazji Dnia Matki powstał konkurs „Serce dla mamy, lodówka dla domu”, polegający na tworzeniu słodkich podziękowań dla mam. Warunkiem udziału w konkursie jest przygotowanie (i sfotografowanie) autorskiego deseru dla tej najważniejszej w naszym życiu osoby. Słodkie kompozycje – koniecznie w kształcie serca – muszą być przygotowywane z wykorzystaniem przynajmniej dwóch produktów marki Delecta, które również powinny być uwiecznione na zdjęciu. Oprócz radości i zadowolenia ukochanej mamy, do wygrania są 3 lodówko-zamrażarki Indesit ze specjalnymi funkcjami ułatwiającymi przechowywanie pożywienia, a także zapas słodkich produktów Delecta.

Na czas trwania konkursu, czyli od 13 do 26 maja, uruchomiona została strona internetowa https://delektujemy.pl/konkurs-na-dzien-mamy-indesit. Znajdą się na niej wszelkie istotne informacje dotyczące akcji, a także formularz zgłoszeniowy, za pośrednictwem którego przesyłać można prace konkursowe. Chętni do zgarnięcia atrakcyjnych i smacznych nagród mogą udostępnić tam swoje zdjęcie wraz z nazwą autorskiego deseru. Strona służyć będzie także za źródło inspiracji dla domowych cukierników, chcących sprawić mamie słodką niespodziankę z okazji jej święta. Zawierać będzie też cenne wskazówki dotyczące rozwiązań ułatwiających prace domowe. Akcja wspierana jest na kanałach social media marki Delecta.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zbliżająca się Wielkanoc to doskonała okazja do rodzinnych spotkań przy kawałku pysznego ciasta. Z myślą o osobach chcących samodzielnie tworzyć domowe wypieki z wysokiej jakości produktów, Delecta udoskonaliła i poszerzyła ofertę swoich cukrów smakowych, które stanowią nieodzowny element wielu ciast oraz deserów. Ich digitalowa kampania promocyjna, obejmująca działania on-line, takie jak m.in. filmiki CTA na FB i IG z dedykowanym przepisem oraz bumper ads na YouTube, jak również komunikację PR, wystartowała 1 kwietnia 2019 i potrwa do końca miesiąca.

Krótsze dni i aura za oknem sprawiają, że chętniej sięga się po produkty, które nie tylko zapewnią słodką chwilę przyjemności tylko dla siebie, ale też sprawią, że miło spędzimy czas w gronie rodziny i przyjaciół. Z tego powodu Grupa Bakalland, zarządzająca markami Delecta i Bakalland, postanowiła zorganizować Jesienny Festiwal Smaków w którym do wygrania jest ponad 5 tys. nagród!

X

Przeczytaj również