Jesteś tutaj

Powrót energii w nowej kampanii Tigera

Nowa kampania Tiger Energy Drink przypomina życiową prawdę, że tylko ci, którzy po upadkach wciąż wstają i niestrudzenie próbują jeszcze raz, mogą liczyć na epickie zwycięstwa. Spot zarazem eksponuje główne hasło marki „Power is back” oraz rolę napoju Tiger w motywowaniu do podejmowania wysiłku.

Spot przedstawia szereg potknięć, slapstickowych upadków, bolesnych pomyłek i popularnych w Internecie wielkich sportowych „faili”. Obrazom towarzyszy głos lektora, który niczym motywacyjny mówca wychwala mistrzów, czyli tych którzy pomimo swoich potknięć i błędów nie przestają się starać i próbują udowodnić, że w końcu im się uda... Marka zwraca uwagę na to, co być może nie wszyscy dostrzegają: właśnie oni, wytrwali w treningach, nieidealni… finalnie zwyciężają. Takich mistrzów wspiera Tiger Energy Drink. W finale bohater z pierwszych scen odnosi „epickie zwycięstwo” – udaje mu się wykonać na motocyklu fantastyczny trik, którego się uczył.

W nowej kampanii Tiger utrzymuje swój energetyczny i humorystyczny styl, jednak tym razem skupia się też na czymś naprawdę ważnym – na motywowaniu do rozwoju, niepoddawania się i ciągłego pokonywania samego siebie, na przekór trudnościom. Wieńczące spot hasło „Power is back” przypomina, że napój energetyczny Tiger zawsze dodaje energii właśnie wtedy, gdy trzeba spróbować jeszcze raz , aby finalnie zwyciężyć.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W ramach najnowszej kampanii outdoorowej marki Tiger, w kilkuset lokalizacjach w całej Polsce, pojawiły się bilbordy  promujące funkcjonalne warianty w ofercie marki – Mental – na koncentrację i Restart – na ciężkie poranki. Pierwszy z nowych wariantów – Tiger Restart to idealny sposób na niezawodną pobudkę – po wyjątkowo długim wieczorze, zarwanej nocy albo epickiej imprezie z przyjaciółmi. 

Nowa kampania outdoorowa Tigera prezentuje szerokie portfolio marki i funkcjonalność nowych produktów. W ośmiu lokalizacjach pojawiły się reklamy na przystankach oraz na tyłach miejskich autobusów. Tygrys jak zawsze mówi wprost - jeśli potrzebujesz porządnej dawki wzmocnienia, powinieneś sięgnąć po odpowiedni energetyk. Komunikat nowej kampanii jest prosty – „Łap nowego”. 

X