Jesteś tutaj

Podróż do świata amerykańskiej i szkockiej whisky

3 kwietnia 2019 roku, w Teatrze Kamienica w Warszawie, odbyło się spotkanie, którego bohaterami byli Chris Fletcher, Asistant Master Distiller Jack Daniel’s oraz Stewart Buchanan, Global Brand Ambasador BenRiach, GlenDronach oraz Glenglassaugh - szkockich whisky single malt.

Chris Fletcher, to obok Jeffa Arnetta, siódmego Master Distillera w historii Destylarni w Lynchburgu, najważniejsza osoba dla whiskey z rodziny Jack Daniel’s. To jemu zawdzięczamy, że proces jej tworzenia przebiega zgodnie z niezmienioną od ponad 150 lat recepturą.

Stewart Buchanan pełni rolę Global Brand Ambasadora marek BenRiach, GlenDronach oraz Glenglassaugh. W swojej pracy koncentruje się na przybliżaniu konsumentom z całego globu świata szkockich whisky – przeprowadza, między innymi, akcje degustacyjne oraz szkolenia, podczas których dzieli się swoją wiedzą na temat marek.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-08

Do 28 lutego br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej potrwa kampania reklamowa soczystych, owocowych deserów marki Delecta. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek.

Data wydarzenia: 
2014-01-30

Od lipca 2012 r. do października 2013 r. firma Politan prowadziła intensywne prace nad budową nowej strategii, nowego pozycjonowania oraz nowego wizerunku marki. Wraz z firmą badawczą TNS Global przeprowadzone zostały badania (ilościowe i jakościowe), których celem było dogłębne zrozumienie potrzeb, preferencji i oczekiwań kobiet, dla których Politan tworzy produkty. W oparciu o wnikliwą analizę danych z badań powstały założenia do nowej strategii marki, pozycjonowania i wyglądu marki „Gosia".

X