Jesteś tutaj

Lay’s Summer Studio i ponad 240 tysięcy sampli

16 popularnych wakacyjnych miejscowości, 43 dni eventu i ponad 240 tysięcy paczek Lay’s. Agencja Brave zrealizowała dla PepsiCo największą tegoroczną akcję samplingową.

W ramach kampanii „Lato smakuje lepiej z Lay’s” agencja Brave zorganizowała road show „Lay’s Summer Studio”. W trakcie aż 43 wakacyjnych dni (lipiec i sierpień br.) mobilna strefa pojawiła się w 16 miastach w całej Polsce – wszędzie  tam, gdzie trwała najgorętsza letnia zabawa. Lay’s Summer Studio odwiedziło m.in.: plażowiczów w Gdańsku, Władysławowie, Kołobrzegu i Jastarni, żeglarzy w Giżycku i Mikołajkach, imprezowiczów w Płocku, Warszawie i Krakowie oraz turystów w Zakopanem. W czasie akcji w ręce konsumentów trafiło ponad 240 tysięcy paczek Lay’s.

Głównym elementem strefy był kultowy żółty Volkswagen „Ogórek”, w którym każdy odwiedzający mógł spróbować swoich sił jako DJ i nagrać własny sampel muzyczny. Debiutantom pomagał profesjonalny DJ, a w Giżycku i Warszawie strefę odwiedził gość specjalny – DJ i beatboxer Dharni, który popularność w Polsce zyskał dzięki udziałowi w siódmej edycji programu „Must Be The Music”.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dzisiaj o godz. 11 na stronie www.lays.pl odbyła się premiera wyjątkowego spotu marki Lay’s, który zmontował Xawery Żuławski, znany polski reżyser i scenarzysta. Jest to niepowtarzalny spot, gdyż do jego powstania przyczyniło się 135 reżyserów – fanów Lay’s, którzy zdecydowali się wziąć udział w organizowanym przez markę konkursie „Codzienne przyjemności smakują lepiej z Lay’s”.

Data wydarzenia: 
2014-01-24

Od 1 lutego do połowy marca marka Paola sponsoruje  prognozę pogody po „Faktach” w TVN o godz. 19.40 oraz inne  programy w TVN i stacjach tematycznych TVN.

X