Jesteś tutaj

Kubuś partnerem cyklu Runmageddon Kids

Kubuś został partnerem cyklu wydarzeń Runmageddon Kids, który powstał z myślą o najmłodszych fanach biegów przeszkodowych. Wydarzenia odbywają się w różnych polskich miastach, jako impreza towarzysząca dla Runmageddonu. Pozytywnych emocji uczestnikom jak i kibicom z pewnością nie zabraknie, bo małych sportowców wspiera Kubuś.

Kubuś w ramach akcji „Rusz się z Kubusiem!” zachęca dzieci do aktywności fizycznej i czynnego spędzania czasu. Marka jest obecna między innymi na wielu sportowych wydarzeniach dla najmłodszych, podczas których dopinguje ich do zdrowej sportowej rywalizacji. Właśnie dlatego nie mogło jej zabraknąć na wyjątkowych wydarzeniach serii Runmageddon Kids, które odbywają się w całej Polsce.

Specjalna formuła Runmageddonu Kids powstała z myślą o najmłodszych kibicach biegów. Biegi odbywają się jako impreza towarzysząca dla Runmageddonów dla dorosłych. To szansa dla dzieci na sprawdzenie swoich umiejętności – zwinności, szybkości i wytrzymałości. Ekstremalne a zarazem bezpieczne tory przeszkód to gwarancja doskonałej zabawy. Tylko w ciągu tego roku odbędzie się łącznie 14 tego typu wydarzeń w całej Polsce z udziałem Kubusia.

Każdy z uczestników otrzymuje pakiet, w skład którego wchodzi chusta, medal oraz woda Kubuś Waterrr. Sponsorowane przez Kubusia biegi opierają się na dwóch formułach: tor przeszkód 1 km z min. 10 konstrukcjami dla dzieci w wieku 4-6 lat oraz 7-11 lat oraz tor przeszkód 2 km z min. 15 konstrukcjami dla dzieci w wieku 11-15 lat.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Bezpieczeństwo to kluczowy standard jaki powinny spełniać produkty dla najmłodszych. Dzieci podchodzą do świata z troską. A Kubuś – z troski o nie – od lat robi soki z warzyw i owoców od tych samych, sprawdzonych dostawców. Dotyczy tego kolejna odsłona kampanii Dziecięce Standardy.

Dzieci zasługują, by tego, co dobre dostawać więcej… i jeszcze więcej. Kubuś dba o to, by tak właśnie było. Przetarte marchewki w sokach Kubuś zawierają nawet 30% więcej beta-karotenu, niż jest w surowej marchewce. Nowa odsłona kampanii marki ponownie udowadnia, że to nie wszystko jedno, co pije dziecko.

X

Przeczytaj również