Jeszcze delikatniejsze czekolady z mnóstwem bąbelków
Data wydarzenia:
2014-01-23

Trwa telewizyjna kampania promująca czekoladę Milka Bubbly. Działania marketingowe obejmują spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Natomiast konsumenci, którzy ferie zimowe spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” (1 marca br.). Celem zintegrowanej kampanii jest podkreślenie walorów nowego produktu i zachęcenie konsumentów, by zgodnie z hasłem marki „Śmiało, bądźmy delikatni”, byli dla siebie bardziej mili na co dzień.
Kategoria:
Podobne artykuły
Więcej w kategorii
2019-02-20
Lody Jeżyki i Grześki w formacie 500 ml
2019-02-19
Bakalland i Egurrola Dance Studio łączą siły
2019-02-19
Jak się ruszasz, pij Kubusia – na stoku
2019-02-19
Kampania dżemów Extra Gładkich Łowicz
2019-02-18
Więcej przyjemności i koloru z Fantasią