Jesteś tutaj

Hochland Kanapkowy – od teraz w internecie

Hochland właśnie wystartował z silną kampanią internetową Kanapkowego Standard i Kanapkowego Mini. Z kampanią zaplanowano dotarcie do 17 mln odbiorców i obecność na 500 portalach internetowych. Kampania potrwa do września 2019 r.

Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości oraz  promowanie nowego formatu opakowania Mini. Działania, które zaplanowano w ramach kampanii obejmują szereg aktywności. Będę to nowe animacje. Wystartowała kampania video online z dedykowanymi filmami na YouTube promującymi produkt oraz nowe okazje użycia w przypadku Mini na kanałach VOD . Z kolei kampania w social mediach obejmuje Facebook i Instagram. Przewidziano także działania z obszaru content marketingu i reklamę z przepisami w magazynie Kukbuk offline  i online. Z kolei influencer marketing objął  współpracę z influencerami i blogerami, wśród których znaleźli się między innymi: Kamil in Travel, Sfilmowani, Waksy, LadyGugu. Całość planu uzupełnia obecność w „Kinie na leżakach” –  spot reklamowy podczas projekcji filmowych, brandowane leżaki, sampling produktów.

– Podczas ostatnich dwóch lat zbudowaliśmy wśród konsumentów dużą świadomości serów Hochland Kanapkowy. Aktualnie kontynuujemy nasze działania i jednocześnie promujemy nowy format opakowania Mini. To kategoria produktu z olbrzymim potencjałem. Będzie się sporo działo – zachęca Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Colian przygotowała specjalną, limitowaną ofertę wielkanocną, składającą się z wyjątkowych propozycji popularnych marek Goplana i Solidarność. Figurki świąteczne Goplana ozdobią świąteczne stoły i będą idealnymi upominkami nie tylko od zajączka. W roli smakołyków dla domowników oraz gości doskonale sprawdzą się limitowane słodycze Solidarności: Pisanka Złota Wiśnia, Pisanka Złoty Adwokat i praliny Śliwka Nałęczowska w specjalnej puszce.

Wiosną tego roku przeprowadzona zostanie szeroko zakrojona kampania reklamowa w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. W ramach działań telewizyjnych zostaną wyemitowane 8” billboardy sponsorskie przy znanych formatach. A dodatkowo tuż przed sezonem grillowym będzie miała miejsce emisja nagrania z lokowaniem produktu „Dix Professional Express cleaner” w popularnym programie śniadaniowym „Pytanie na Śniadanie”. 

X