Jesteś tutaj

Grześki z kolejną kampanią reklamową

„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci.

Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci. Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się aż 105 wafelków na jeden kęs.

Emisję spotu telewizyjnego zaplanowano w zasięgowych stacjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Na potrzeby Internetu, przygotowano odrębny spot w popularnej dla vlogosfery konwencji filmiku z recenzją rozpakowywanego produktu (unboxing). Działania będą prowadzone w serwisach YouTube, Facebook i VoD. W ramach kampanii zaplanowano również aktywności w kinach. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Marka Grześki promuje Grześki Tyci – mini wafelki, którymi łatwo się dzielić. Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

Data wydarzenia: 
2014-02-01

Do 22 marca br. potrwa ogólnopolska akcja promocyjna wszystkich wariantów smakowych wafelków Grześki „ChRrrup swoje i wygrywaj!”. Aby zdobyć nagrody trzeba kupić dwa dowolne Grześki, zarejestrować paragon na stronie www i zagrać w interaktywną, zimową grę.

X

Przeczytaj również