Jesteś tutaj

Almette - 100 % naturalnych składników, 100% przyjemności

Trwa kampania w telewizji oraz internecie, która dotyczy komunikacji naturalności puszystych serków twarogowych Almette. Dodatkowo na opakowaniach Almette wprowadzono specjalne oznakowanie, informujące o tym, że serki Almette powstały z polskiego mleka pochodzącego od krów karmionych paszami bez genetycznie zmodyfikowanych organizmów.

Serki Almette produkowane są bez zagęstników, bez barwników, bez konserwantów. Wyjątkową, puszystą konsystencję Almette kochają miliony smakoszy. Spośród ponad 1,5 mln gospodarstw rolnych wyselekcjonowano tylko 650 najlepszych, z którymi nawiązano ścisłą długofalową współpracę.

– Naszych dostawców znamy z imienia i nazwiska, wiemy, czym karmią swoje krowy, a ich gospodarstwa odwiedzamy i audytujemy regularnie, aby mieć pewność, że nasze serki powstają z najwyższej jakości mleka. W produkcji nie dopuszczamy GMO, prowadzimy również monitoring mleka przyjmowanego przez nasze fabryki pod kątem obecności antybiotyków. Zachowanie najwyższych standardów naszych produktów to dla nas podstawa – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę.

Zakończyła się kolejna edycja ogólnopolskiej loterii Almette pod hasłem „Dom z Natury po raz wtóry”. Główną nagrodę, czyli nowy, w pełni wyposażony drewniany dom całoroczny usytuowany w sercu Tatr, wygrała pani Zofia z Krakowa. 

X

Przeczytaj również