Adam Małysz opiekunem programu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”

Kampanie

Adam Małysz opiekunem programu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”

Milka, która od blisko 25 lat związana jest ze sportami zimowymi na świecie, ogłosiła właśnie nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Uwielbiany przez Polaków sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt. Program jest elementem długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim oraz sponsoring Kadry A.

Zespół marki Milka wielokrotnie podkreślał, że jego celem jest udzielanie wsparcia, które realnie przyczyni się do rozwoju skoków narciarskich w Polsce. Stąd też decyzja o kompleksowym sponsoringu, nie tylko dorosłej Kadry, ale również młodych talentów. W wyniku ubiegłorocznych rozmów z PZN, Milka przekazała młodym skoczkom kaski, zapewniła im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych oraz sfinansowała szkolenia dla ich trenerów. W tym roku, długofalowy projekt wsparcia przyszłych mistrzów, będzie kontynuowany pod nazwą „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”. Bieżące potrzeby marka będzie konsultować z Adamem Małyszem, który został oficjalnym opiekunem programu.

– Nie mogliśmy wyobrazić sobie lepszego opiekuna projektu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami” niż Adam Małysz. Dla przyszłych sportowców jest on prawdziwym wzorem i inspiracją. Dla zespołu marki Milka – nieocenionym wsparciem w określeniu potrzeb przyszłych mistrzów – komentuje Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.

Z kolei Adam Małysz od dawna zwraca uwagę na fakt, że wsparcie potrzebne jest już na samym początku drogi skoczków. „Cieszę się, że Milka nie koncentruje się jedynie na mistrzach, ale konsekwentnie inwestuje również w ich przyszłych następców. Eliminowanie braków sprzętowych, czy szkolenia dla trenerów, to działania, które z pewnością przyniosą efekty w przyszłości” – mówił w momencie startu kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”.

Entuzjazm odczuwają także przyszli następcy Adama Małysza. Wielu z nich podkreśla, że to on zainspirował ich do skakania:

– Kiedy powiedziałem rodzicom, że chcę skakać, byli zdziwieni, ale też cieszyli się. Tak samo jak ja oglądali skoki w telewizji – w Polsce trwała Małyszomania – wspominał swoje początki 16-letni Jan Rzadkosz z klubu TS Wisła Zakopane podczas szkoleń organizowanych przez markę Milka w Szczyrku.

Kampania pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020, cieszy się silnym wsparciem 360 stopni. Materiały z wizerunkiem polskiej Kadry A można zobaczyć w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartują liczne konkursy konsumenckie oraz loteria.