Tesco postawiło na nowy sposób komunikacji z klientami

Aktualności

Tesco postawiło na nowy sposób komunikacji z klientami

01 kwietnia 2015

Tuż przed Świętami Wielkanocnymi Tesco wprowadziło nową platformę komunikacji w radiu i telewizji – Pomocnik Tesco. To zupełnie nowa forma reklam, w których poza informacjami produktowymi znajdują się porady i  inspiracje. 

Pomocniki Tesco – czyli zbiory przydatnych informacji , porad i ciekawostek  na temat codziennych czynności takich jak zakupy, gotowanie czy sprzątanie, były dotychczas dostępne w formie elektronicznej na stronie tesco.pl. Widząc rosnące zainteresowanie klientów tym rozwiązaniem, firma postanowiła dzielić się dodatkową wiedzą również w innych mediach.

Ze spotów telewizyjnych dowiemy się np. co zrobić żeby skorupka jajka łatwiej odchodziła , kawa była bardziej aromatyczna, a  świąteczne ciasto bardziej puszyste.  Zaś fani pomocnika internetowego dowiedzą jak udekorować świąteczny stół, przygotować domowy majonez i poznają sprytne sposoby na mycie okien.