Mus + Zboże od Tymbarku w kampanii digitalowej

Kampanie

Mus + Zboże od Tymbarku w kampanii digitalowej

29 listopada 2019

  • #mus
  • #Tymbark

W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych. Nowe przekąski od Tymbarku  to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki owsiane.

Nowa linia musów Tymbarku to połączenie najlepszych owoców z wartościowymi zbożami. Właśnie to podkreśla digitalowa kampania marki. Po oryginalne przekąski w wygodnej formie warto sięgnąć w ciągu dnia. Kreacje digitalowe w kreatywny i przejrzysty sposób przedstawiły propozycje marki.

Proste składy, pyszne smaki i wygodna forma – musy ze zbożami spełniają oczekiwania wszystkich, którzy potrzebują wartościowej przekąski. Mus + Zboże Tymbark to trzy propozycje, wśród których każdy odnajdzie swoją ulubioną. Mus jabłko, cynamon + kasza jaglana; Mus owoce tropikalne + ryż oraz Mus jabłko, mango, banan + płatki owsiane. Każdy oryginalny, każdy inny, ale każdy tak samo smakowity i pożywny.