Jesteś tutaj

Kompania Piwowarska gotowa na sezon

30 stycznia br. podczas corocznej konferencji Kompania Piwowarska zaprezentowała przed głównymi partnerami handlowymi kierunki strategii dla całej kategorii oraz plany dotyczące marek, wytyczone na najbliższe miesiące. Spotkanie było też okazją do pochwalenia się tegorocznymi nowościami. Całość utrzymana była w konwencji piłkarskiego zgrupowania pod hasłem „Kompania Mistrzów”.

Zgromadzonych gości powitał Prezes spółki Andrew Highcock, zaś wiceprezesi firmy – Iwona Doktorowicz-Dudek oraz Michał Mrowiec przedstawili kierunki działania Kompanii Piwowarskiej na rok 2018. O szczegółach działań opowiedzieli Dyrektorzy Marek, m.in. Tycjan Lewandowski, Aleksandra Borycka, Karolina Kulinek-Łatka. Bardziej wyczerpujące informacje na temat nowości Kompanii Piwowarskiej na rok 2018 zaprezentujemy wkrótce. Redakcja "Poradnika Handlowca" i "Poradnika Restauratora" była obecna na tym wydarzeniu.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

4 lutego br. Kompania Piwowarska oraz operator Stadionu Narodowego – spółka PL.2012+ podpisali umowę, na mocy Kompania Piwowarska została partnerem największego stadionu w Polsce. W ramach umowy KP otrzymała tytuł Oficjalnego Sponsora – Dostawcy Piwa. Umowa będzie obowiązywać przez 3 lata.

Kompania Piwowarska wraz ze swoją marką Tyskie angażuje się w sponsoring kolejnej dyscypliny sportowej. We wtorek 11 marca firma podpisała umowę partnerską z drużyną futbolu amerykańskiego Panthers Wrocław. W ramach współpracy Tyskie zostanie oficjalnym sponsorem drużyny i pojawi się na meczach rozgrywanych przez zespół.

X