Jesteś tutaj

Jurek Owsiak dziękuje „Poradnikowi Handlowca”

Jurek Owsiak dziękuje „Poradnikowi Handlowca”

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z ogromną satysfakcją pragniemy podzielić się pierwszymi danymi z tegorocznego badania prasy handlowej, zrealizowanego przez wiodącą światową agencję badawczą NIELSEN – TRM listopad 2019. Tegoroczne badania wzorem lat ubiegłych miały charakter syndykatowy, czyli realizowane były wspólnie z dwoma międzynarodowymi koncernami branży FMCG. Badania przeprowadzono we wrześniu i październiku bieżącego roku na reprezentatywnej próbie sklepów (N=1006), wylosowanych z należącej do firmy NIELSEN bazy sklepów, która odzwierciedla strukturę panelu handlu detalicznego w Polsce. Badanie zostało zrealizowane najbardziej wiarygodną metodą wywiadów face to face, czyli bezpośrednich rozmów z okazywaniem okładek i winiet badanych tytułów prasy handlowej. Maksymalny błąd pomiaru próby wynosi 2 p.p.

X