Jesteś tutaj

Wystawa branż FMCG i Retail na Węgrzech

Na początku lutego na Węgrzech na terenach targów HUNGEXPO w Budapeszcie po raz trzeci z rzędu zorganizowana zostanie jedna z najważniejszych w Europie Środkowo Wschodniej wystaw branżowych przemysłu spożywczego, piekarnictwa i cukiernictwa, hotelarstwa i gastronomii. 

Ostatnia edycja wystawy Sirha Budapest w roku 2016 zakończyła się ogromnym sukcesem, na wystawę zorganizowaną razem z europejskim finałem konkursu Bocuse d’Or przybyło 374 wystawców z 18 krajów. Dużą część, bez mała 30% wystawców stanowiły firmy zagraniczne i międzynarodowe, podczas trzech dni wystawy odwiedziło ich łącznie 20 000 zainteresowanych fachowców z 34 krajów.

Wystawa Sirha Budapest oczekuje odwiedzających fachowców w dniach 7-9 lutego 2018 roku. Tym razem po raz pierwszy organizatorzy otworzyli najnowszy pawilon całkowicie pozbawiony wewnętrznych filarów, w którym zaprezentują się firmy działające w piekarnictwie, cukiernictwie i przetwórstwie kawy. Otwarcie nowego pawilonu było konieczne z powodu nieustannie rosnącego zainteresowania wystawą, co wzmocniło jeszcze zawarcie w 2017 roku porozumienia organizatorów z Krajowym Zrzeszeniem Cukierników i Węgierskim Związkiem Piekarzy aby udzielili wystawie fachowego wsparcia. Dla specjalistów wstęp na wystawę jest bezpłatny, wymagana jest jedynie rejestracja możliwa na stronie http://sirha-budapest.com/en/registration-and-tickets.

Już pierwsza edycja wystawy Sirha Budapest stała się wydarzeniem ważnym dla zawierania kontraktów handlowych, czego dowodem jest fakt, że w czasie wystawy przeprowadzono bardzo wiele rozmów dzięki między innymi sieci Enterprise Europe Network, międzynarodowym Spotkaniom Handlowców fundacji PRIMOM, na których na ostatniej wystawie wzięły udział 123 firmy z 10 krajów i przeprowadzono łącznie 323 tury rozmów.

Dzięki dotychczasowym sukcesom na obecnej wystawie program ten ponownie oczekuje udziału specjalistów, a również i strona internetowa wystawy umożliwia fachowcom nawiązanie bezpośrednich kontaktów z wystawcami.

W trakcie trwania wystawy poza tematyką handlową duży akcent położono na prezentację nowości - wraz z periodykiem Trade Magazin ogłoszono kolejną edycję konkursu na Produkt Innowacyjny, na którym o palmę pierwszeństwa walczą produkty i usługi wprowadzone na rynek w okresie od poprzedniej wystawy Sirha Budapest, a te z nich, które fachowe jury uzna za najlepsze zostaną zaprezentowane na wystawie.

W roku 2018 wystawa Sirha Budapest jest organizowana również jako część Międzynarodowej Sieci Sirha, w ramach której jest drugim najważniejszym wydarzeniem wystawienniczym po założycielskiej wystawie w Lyonie. Odpowiednio do tego jej formuła nawiązuje do modelu francuskiego, w którym wystawę o bardzo wyraźnym specjalistycznym charakterze ubarwia cały szereg programów, konferencji oraz konkursów branżowych. Będą się one odbywać na dwóch arenach zaaranżowanych w obu pawilonach oraz w sali konferencyjnej, gdzie na specjalistów czekają takie wydarzenia jak węgierski finał konkursu  Bocuse d’Or, węgierskie finały konkursów Omnivore Budapest oraz International Catering Cup, te dwa ostatnie organizowane po raz pierwszy na Węgrzech. Na wystawie odbędzie się również finał konkursu dla Kucharzy Żywienia Zbiorowego. W sali konferencyjnej specjaliści będą mogli wysłuchać wykładów Akademii Gastronomicznej Panonii, Węgierskiego Centrum Agromarketingu oraz Węgierskiego Urzędu Bezpieczeństwa Żywności, a także wziąć udział w sesji Związku Węgierskich Hoteli i Restauracji Regionu Budapesztańskiego.  

Dalsze informacje o programach i wystawcach dostępne są na stronie http://sirha-budapest.com/en/registration-and-tickets. Partnerem branżowym wystawy Sirha Budapest 2018 jest firma Agrármarketing Centrum, strategicznym partnerem branżowym jest firma METRO, a strategicznym partnerem medialnym firma Trade Magazin.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Eurocash stworzył „Profil Polskiego Przedsiębiorcy”. Próbuje odpowiedzieć kim jest właściciel sklepu detalicznego. Przy okazji poznał jego obawy.

Data wydarzenia: 
2016-04-21

„Poradnik Handlowca” jako patron medialny zaprasza na warsztaty – Retail merchandising - Innowacyjne techniki uwodzenia shoppera, które odbędą się w dniach 21-22 kwietnia w Centrum Konferencyjne Zielna w Warszawie. 

 

X

Przeczytaj również