Jesteś tutaj

Pierwszy rejs samolotu PLL LOT w malowaniu Śliwki Nałęczowskiej

Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” to efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian. „Śliwkowy” Embraer 195 zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy.

Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki Śliwka Nałęczowska na samolocie PLL LOT jest efektem tegorocznej umowy między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem oraz nowym etapem wzajemnej współpracy. Począwszy od 2015 r. praliny Śliwka Nałęczowska są serwowane pasażerom w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes, podczas rejsów długodystansowych. Ponadto są oferowane w salonikach biznesowych LOT-u na warszawskim Lotnisku Chopina. Także w sklepach „duty free” na lotniskach w całym kraju Śliwka Nałęczowska należy do najchętniej kupowanych pralin.

Wzór graficzny, wymalowany na kadłubie samolotu, to zwycięski projekt laureatki pierwszej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska z 2018 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Śliwka Nałęczowska w czekoladzie marki Solidarność, otrzymała wyróżnienie Ars Coquinaria w kategorii Polski Produkt. 

Ponad 660 zgłoszeń spłynęło na konkurs Design by Śliwka Nałęczowska skierowany do pasjonatów mody i designu. Jury pod przewodnictwem Lidii Kality po burzliwych dyskusjach wyłoniło 10 laureatów, którzy odebrali nagrody podczas uroczystej gali połączonej z wernisażem prac 14 czerwca br. w warszawskim studio Skandal.

X