Jesteś tutaj

Nivea Polska wzmacnia zarząd firmy

Nivea Polska wzmacnia zarząd firmy i nominuje nowych Dyrektorów Sprzedaży. Sprzedażą w kanałach tradycyjnych zarządza Filip Mielczarek, natomiast Łukasz Szlichciński odpowiada za rozwijanie handlu nowoczesnego.

Dotychczas całkowitą sprzedaż produktów NIVEA nadzorował jeden Dyrektor Sprzedaży, jednak w odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek, NIVEA Polska zdecydowała się na rozłożenie tych kompetencji na dwa osobne stanowiska.

– Produkty NIVEA od lat są najczęściej wybieranymi przez klientów kosmetykami. Zawdzięczamy to między innymi dobrze zorganizowanej sieci dystrybucji i handlu. Bieżąca analiza rynku i zachodzące na nim zmiany, przekonały nas do tego, aby rozdzielić funkcje Dyrektora Sprzedaży handlu tradycyjnego oraz nowoczesnego. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów. Cieszymy się, że tą decyzją nasz zespół zyskał dwóch kolejnych świetnych fachowców – tłumaczy Anita Szajek, PR Manager NIVEA Polska.

Filip Mielczarek od wielu lat związany z branżą kosmetyczną. W swojej dotychczasowej karierze odniósł szereg sukcesów i wypracował wiele nowatorskich rozwiązań, które wpłynęły na znaczny wzrost sprzedaży produktów. Pracował m. in. dla Henkel Polska, gdzie był odpowiedzialny m.in. za tworzenie strategii sprzedaży w kanale tradycyjnym, współpracę z dystrybutorami i sieciami polskimi. Natomiast w Unilever Polska nadzorował egzekucje w regionie zachodnim będąc odpowiedzialnym za całe portfolio Firmy włączając również dział produktów spożywczych. Po prawie czterech latach powraca do NIVEA Polska, gdzie rozpoczynał swoją karierę zawodową. Ostatnio pełnił rolę Kierownika Działu Handlu Tradycyjnego.

– Cieszę się, że mogę ponownie pracować dla NIVEA Polska. Z tą firmą wiążę mnóstwo dobrych wspomnień. Praca tutaj wiele mnie nauczyła i pozwoliła rozwinąć skrzydła kariery zawodowej. Wracam, ponieważ chciałbym podzielić się wiedzą i doświadczeniem z innymi. Mam nadzieję, że wspólnie będziemy tworzyć nowy rozdział w historii NIVEA – mówi Filip Mielczarek, Dyrektor Sprzedaży ds. Handlu Tradycyjnego.

Filip Mielczarek odpowiada również za rozwój biznesu w krajach Litwa ,Łotwa, Estonia poprzez odpowiednie kreowanie strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej.

Łukasz Szlichciński, nowy Dyrektor Sprzedaży ds. Handlu Nowoczesnego, jest młodym,

ale już doświadczonym managerem, z kreatywnym podejściem w zarządzaniu. Przez kilka ostatnich lat zarządzał sprzedażą produktów z różnych segmentów rynku, głównie w branży kosmetycznej. Pracował dla firm BIC i Henkel Polska, gdzie był odpowiedzialny za wspieranie handlu w różnych kanałach sprzedaży: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, drogerie i convenience.

–Praca dla najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce z wieloletnimi tradycjami, w renomowanej Firmie, to duże wyróżnienie, jak również olbrzymia odpowiedzialność. Jestem przekonany, że dzięki zaangażowaniu całego zespołu produkty NIVEA będą jeszcze częściej kupowane przez polskie Rodziny – komentuje swoją nominację Łukasz Szlichciński, Dyrektor Sprzedaży ds. Handlu Nowoczesnego.

Kategoria: 

Podobne artykuły

2 września Mondelēz International oficjalnie uruchomił Linię Przyszłości – supernowoczesną i jedną z najbardziej innowacyjnych w Europie. Nowa linia będzie produkować wyroby znanych i lubianych marek, takich jak Milka, Oreo, 3bit oraz Cadbury Dairy Milk czy Terry's Chocolate Orange. Zależnie od docelowej wielkości produkcji w Skarbimierzu oznacza to około 90 nowych miejsc pracy.

Winiary od lat troszczą się o drzewostan Kalisza. Rok temu klony od Nestlé pojawiły się przy ul. Armii Krajowej, dwa lata temu – przy ulicy Harcerskiej, a trzy lata temu – przy Polnej. Tym razem opieką objęto zieleń w otoczeniu najmłodszych. We wtorek, 7 września, wraz z przedstawicielami władz miasta, reprezentacja fabryki Winiary odwiedziła Publiczne Przedszkole nr 20 przy ul. Chełmskiej 6 w Kaliszu.

X

Przeczytaj również