Jesteś tutaj

Nivea Polska wzmacnia zarząd firmy

Nivea Polska wzmacnia zarząd firmy i nominuje nowych Dyrektorów Sprzedaży. Sprzedażą w kanałach tradycyjnych zarządza Filip Mielczarek, natomiast Łukasz Szlichciński odpowiada za rozwijanie handlu nowoczesnego.

Dotychczas całkowitą sprzedaż produktów NIVEA nadzorował jeden Dyrektor Sprzedaży, jednak w odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek, NIVEA Polska zdecydowała się na rozłożenie tych kompetencji na dwa osobne stanowiska.

– Produkty NIVEA od lat są najczęściej wybieranymi przez klientów kosmetykami. Zawdzięczamy to między innymi dobrze zorganizowanej sieci dystrybucji i handlu. Bieżąca analiza rynku i zachodzące na nim zmiany, przekonały nas do tego, aby rozdzielić funkcje Dyrektora Sprzedaży handlu tradycyjnego oraz nowoczesnego. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów. Cieszymy się, że tą decyzją nasz zespół zyskał dwóch kolejnych świetnych fachowców – tłumaczy Anita Szajek, PR Manager NIVEA Polska.

Filip Mielczarek od wielu lat związany z branżą kosmetyczną. W swojej dotychczasowej karierze odniósł szereg sukcesów i wypracował wiele nowatorskich rozwiązań, które wpłynęły na znaczny wzrost sprzedaży produktów. Pracował m. in. dla Henkel Polska, gdzie był odpowiedzialny m.in. za tworzenie strategii sprzedaży w kanale tradycyjnym, współpracę z dystrybutorami i sieciami polskimi. Natomiast w Unilever Polska nadzorował egzekucje w regionie zachodnim będąc odpowiedzialnym za całe portfolio Firmy włączając również dział produktów spożywczych. Po prawie czterech latach powraca do NIVEA Polska, gdzie rozpoczynał swoją karierę zawodową. Ostatnio pełnił rolę Kierownika Działu Handlu Tradycyjnego.

– Cieszę się, że mogę ponownie pracować dla NIVEA Polska. Z tą firmą wiążę mnóstwo dobrych wspomnień. Praca tutaj wiele mnie nauczyła i pozwoliła rozwinąć skrzydła kariery zawodowej. Wracam, ponieważ chciałbym podzielić się wiedzą i doświadczeniem z innymi. Mam nadzieję, że wspólnie będziemy tworzyć nowy rozdział w historii NIVEA – mówi Filip Mielczarek, Dyrektor Sprzedaży ds. Handlu Tradycyjnego.

Filip Mielczarek odpowiada również za rozwój biznesu w krajach Litwa ,Łotwa, Estonia poprzez odpowiednie kreowanie strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej.

Łukasz Szlichciński, nowy Dyrektor Sprzedaży ds. Handlu Nowoczesnego, jest młodym,

ale już doświadczonym managerem, z kreatywnym podejściem w zarządzaniu. Przez kilka ostatnich lat zarządzał sprzedażą produktów z różnych segmentów rynku, głównie w branży kosmetycznej. Pracował dla firm BIC i Henkel Polska, gdzie był odpowiedzialny za wspieranie handlu w różnych kanałach sprzedaży: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, drogerie i convenience.

–Praca dla najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce z wieloletnimi tradycjami, w renomowanej Firmie, to duże wyróżnienie, jak również olbrzymia odpowiedzialność. Jestem przekonany, że dzięki zaangażowaniu całego zespołu produkty NIVEA będą jeszcze częściej kupowane przez polskie Rodziny – komentuje swoją nominację Łukasz Szlichciński, Dyrektor Sprzedaży ds. Handlu Nowoczesnego.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Na rynku hurtowym w Broniszach w sprzedaży dostępne są już polskie nowalijki. Przed Wielkanocą wzrasta zainteresowanie nimi. Zapotrzebowanie na młode warzywa jest spore, a ich ceny wzrosły do poziomu 9-11 zł za kg, podczas gdy rok temu były one nawet o 3,5 zł tańsze. 

– Przyzwyczajenia ludzi i doznania związane z przyjemnością konsumpcji wciąż ewoluują. Umiejętność dostrzegania zmian i śledzenia trendów – oto istota naszej innowacyjności  – mówi Werner M. Bahlsen, stojący dzisiaj na czele przedsiębiorstwa.

X