Jesteś tutaj

Limitowana edycja ketchupu Heinz z podobizną Eda Sheerana

Marka Heinz, znana na świecie głównie jako producent kultowego ketchupu, świętuje w tym roku 150. rocznicę powstania. Ketchup Heinz jest znany i lubiany nie tylko przez zwykłych konsumentów, ale także przez celebrytów. Jednym z największych fanów marki jest Ed Sheeran, który zaproponował marce współpracę.

Ed Sheeran poinformował ostatnio swoich fanów na Instagramie o szczegółach dotyczących współpracy z marką Heinz. Jednym z jej kluczowych punktów jest wypuszczenie na rynek limitowanej serii ketchupu, dedykowanej muzykowi. Na etykiecie EDCHUP-u, bo tak nazywa się ekskluzywna edycja, pojawi się stworzony specjalnie na potrzeby kampanii emotikon „tomoji” – pomidor z fryzurą i okularami, charakterystycznymi dla Eda Sheerana. Limitowana edycja butelki pojawi się też w Polsce! Będzie dostępna od połowy czerwca w sklepach na terenie całego kraju – aż do wyczerpania zapasów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Koncern spożywczy Kraft Food i największy na świecie producent ketchupu – Heinz podpisały porozumienie o połączeniu sił. Dzięki wielkiej fuzji powstanie Kraft Heinz Company i będzie tworzyć trzecią co do wielkości firmą żywności i napojów w Ameryce Północnej.

CHEP, światowy lider w zakresie usług wynajmu palet i kontenerów ma przyjemność ogłosić, że firma Colgate-Palmolive podpisała nową umowę na korzystanie z usług wynajmu palet w Rumunii zastępując tym samym stosowane dotąd białe palety wymienne. Oczekuje się, że to posunięcie przyniesie znaczne obniżenie kosztów i oszczędności związane z ochroną środowiska.

X